اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
سرخط خبرها

جشن پیروزی هواداران رئیس‌جمهور منتخب در عرصه میدان‌شهدا مشهد

  • کد خبر: ۷۱۳۷۴
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
  • ۱
جشن پیروزی هواداران رئیس‌جمهور منتخب در عرصه میدان‌شهدا مشهد
به‌همت ستاد انتخابات رئیس‌جمهور منتخب در شهر مشهد، جشن شکرانه پیروزی با سخنرانی علیرضا زاکانی، در عرصه میدان‌شهدا برگزار شد.

مهدی عسکری | شهرآرانیوز؛ عصر دیروز و درست یک روز پس از پیروزی آیت ا... سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، به‌همت ستاد انتخابات رئیس‌جمهور منتخب در شهر مشهد، جشن شکرانه پیروزی با سخنرانی علیرضا زاکانی، دیگر نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در عرصه میدان‌شهدا برگزار شد.


زاکانی در این جشن با بیان اینکه از امروز رقابت روز‌های انتخابات باید به رفاقت تبدیل شود، گفت: امروز روزی است که باید رقابت را به رفاقت و انسجام ملی تبدیل کنیم و نیز شعار را به عمل و اقدام در راستای تحقق اهداف نظام بدل سازیم.
وی افزود: ما امروز در سرآغاز یک مسیر هستیم و کار تازه شروع شده است؛ دوره سختی را پشت سر گذاشتیم و حالا به فضل الهی به‌پیشواز عدالت و پیشرفت ایران اسلامی می‌رویم.


اما ۲۹ خرداد و ساعتی پس از اعلام نتایج رسمی انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و معرفی آیت‌ا... سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور، بسیاری از شهروندان مشهدی که در پای صندوق‌های رأی برای همشهری خود سنگ‌تمام گذاشته بودند، برای پیروزی رئیس جمهور منتخب به خیابان‌ها آمدند و به جشن و پایکوبی پرداختند. گزارش خبرنگار ما حاکی است که از ساعت ۱۸ به بعد، جمعیت زیادی در برخی خیابان‌های مشهد، به‌ویژه مسیر‌های احمدآباد، سه‌راه راهنمایی، میدان فلسطین و میدان احمدآباد، در‌حالی‌که در دو سوی خیابان ایستاده بودند، با در دست داشتن تصاویر متعدد از رئیسی و برافراشتن تعداد زیادی از پرچم‌های کوچک و بزرگ کشورمان، با شعار‌های متعدد شادمانی خود را بیان می‌کردند.

 

کارناوال‌های عبوری متعدد و شادمانی حضور تعداد زیادی موتورسیکلت‌سوار حامل پرچم‌های ایران و خودرو‌های حامل تصاویر رئیس جمهور منتخب به‌همراه پخش سرود‌های ملی، همراه با بوق ممتد خودرو‌ها و فریاد‌های شادمانی، جلوه‌هایی از شادمانی طرف‌داران آیت‌ا... رئیسی بود. اجرای برنامه پیوسته نورافشانی در ادامه این‌مراسم نیز زیبایی حضور مردمی و شکرانه پیروزی رئیس‌جمهور مشهدی را بیشتر و بیشتر کرده بود. این‌مراسم که در ابتدا به دعوت ستاد مرکزی انتخابات آیت‌ا... رئیسی آغاز شده بود، در ادامه به حضور خودجوش مردمی تبدیل شد.


تبریک نماینده، ولی فقیه به رئیس‌جمهور برگزیده

آیت‌ا... سیداحمد علم‌الهدی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد نیز دیروز با صدور پیام تبریک به آیت‌ا... رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب، بیان کرد: «رأی مردم در این‌انتخابات به شخص نبود، به جبهه انقلاب اسلامی و پیروی از امام و رهبری بود که امیدوارم این‌پایمردی مردم در پای ستون خیمه نظام، منظور نظر حضرت بقیه‌ا... قرار گیرد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
0
0
کرونا فقط برای مراسم مرحوم شجریان بود؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->