برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

توقف توس در گام نخست

  • کد خبر: ۷۱۴۳
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶
توقف توس در گام نخست
نماینده استان، لیگ برتر کشتی را با شکست آغاز کرد
نادر نوروزی - #تا_ثبت_جهانی_توس در نخستین دیدار لیگ برتر، از دانشگاه آزاد تهران ۷ بر ۳ شکست خورد. نوزدهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور، از روز گذشته آغاز شد و در هفته نخست، شهر‌های تهران، ساری، بیرجند و اهواز، میزبان این رقابت‌ها بودند. تیم #تا_ثبت_جهانی_توس نماینده لیگ برتری کشتی آزاد خراسان رضوی، در هفته نخست این رقابت‌ها، میهمان تیم قدرتمند دانشگاه آزاد تهران بود و باید در سالن شهدای هفتم تیر تهران، به مصافشان می‌رفت. حسن یزدانی، قهرمان المپیک و جهان در وزن ۸۶ کیلوگرم، جبرئیل حسن‌اف، دارنده مدال برنز المپیک و نقره و برنز جهان از کشور آذربایجان در وزن ۷۹ کیلوگرم، امیرحسین مقصودی، محمد نخودی و میثم مصطفی جوکار در اوزان ۶۵، ۷۴ و ۹۲ کیلوگرم، از کشتی‌گیران مطرح تیم #تا_ثبت_جهانی_توس هستند و در سوی دیگر، تیم دانشگاه آزاد نیز از دو کشتی‌گیر خارجی در سبک‌وزن، با نام‌های گئورگی ادیشراشویلی، قهرمان اروپا در وزن ۵۷ کیلوگرم از کشور آذربایجان و بکا لومتادزه، دارنده مدال طلا و نقره جهان در وزن ۶۱ کیلوگرم از گرجستان بهره می‌برد و کشتی‌گیران مشهور داخلی، مانند امیرمحمد یزدانی، رضا افضلی، حسین شهبازی، علیرضا گودرزی و امین طاهری را نیز در اختیار دارد.

استقبال گرم در روز غیبت یزدانی
سالن کشتی شهدای هفتم تیر تهران، روز گذشته جمعیت زیادی را در خود می‌دید که تماشاچی دیدار دو تیم #تا_ثبت_جهانی_توس و دانشگاه آزاد تهران بودند. پیش از آغاز دیدار، با حضور چهره‌های نام‌آشنای کشتی ایران، از پیش‌کسوتانی مانند عبدا... موحد، بر روی تشک کشتی قدردانی شد. مجید خدایی در وزن اول، یونس سرمستی را برای رقابت گئورگی ادیشراشویلی به میدان فرستاد، اما عملکرد خوب کشتی‌گیر آذربایجانی، سبب پیروزی ۱۰ بر صفر او در وزن ۵۷ کیلوگرم شد. در وزن ۶۱ کیلوگرم هم دانیال حجتی برابر و بکا لومتادزه از آذربایجان ضربه فنی شد. در ۶۵ کیلوگرم، امیرحسین مقصودی با برتری ۴ بر صفر در برابر پیمان بیابانی توانست نخستین برد #تا_ثبت_جهانی_توس را به‌دست‌آورد. در وزن ۷۰ کیلوگرم، مصاف جذاب و نزدیک ایمان رحمانی‌زاده و مسعود کمروند با نتیجه ۶ بر ۷ به سود کمروند از تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید. در ۷۴ کیلوگرم، امیرحسین مقصودی کشتی‌گیر مشهدی #تا_ثبت_جهانی_توس با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب رضا افضلی شد. در ۷۹ کیلوگرم جبرئیل حسن‌اف، کشتی‌گیر قدرتمند نماینده استان، در برابر علیرضا قاسمی ۵ بر یک به پیروزی رسید. علیرضا کریمی، کشتی‌گیر #تا_ثبت_جهانی_توس در ۸۶ کیلوگرم، در روز غیبت حسن یزدانی در این وزن، به مصاف رضا بیات کشتی‌گیر مشهدی دانشگاه آزاد رفت و با نتیجه ۷ بر ۴ شکست خورد. در ۹۲ کیلو، میثم جوکار و حسن شهبازی به دیدار هم رفتند و با وجود تساوی ۳-۳، داور بازی کشتی را به سود دانشگاه آزاد اعلام کرد. در ۹۷ کیلوگرم، اسماعیل نجاتیان، کشتی‌گیر عنوان‌دار مشهدی، ۵ بر صفر علیرضا گودرزی را شکست داد تا سومین پیروزی مشهدی‌ها را به‌دست‌آورد و، اما در پایان و دسته ۱۲۵ کیلو، جعفر شمس از تیم #تا_ثبت_جهانی_توس، ۵ بر یک از امین طاهری باخت تا در پایان، تیم کشتی #تا_ثبت_جهانی_توس در نخستین دیدار لیگ برتر کشتی آزاد، در برابر دانشگاه آزاد تهران با نتیجه ۷ بر ۳ ببازد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->