سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

توقف والیبال ساحلی در انتخابی المپیک | در‌ها، روی همان پاشنه‌های قدیمی چرخید!

  • کد خبر: ۷۲۰۳۴
  • ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
توقف والیبال ساحلی در انتخابی المپیک | در‌ها، روی همان پاشنه‌های قدیمی چرخید!
تیم ملی والیبال ساحلی در نیمه نهایی انتخابی المپیک مقابل استرالیا شکست خورد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در‌ها، باز هم برای والیبال ساحلی ایران روی همان پاشنه قدیمی چرخید و تیم‌های ایران با شکست در دو بازی برابر استرالیا از راهیابی به بازی پایانی انتخابی المپیک بازماندند.
در نیمه نهایی انتخابی المپیک در ناخون پاتوم تایلند و بطور همزمان تیم اول ایران با آرش وکیلی و بهمن سالمی براحتی با نتیجه دو بر صفر (۲۱ بر ۱۴ و ۲۱ بر ۱۹) مغلوب هوگ و شومن تیم اول استرالیا شد و تیم دوم ایران با رحمان رئوفی و عبدالحامد میرزاعلی علی رغم پبروزی ۲۱ بر ۱۹ در ست اول، در دو ست بعدی ۲۱ بر ۱۴ و ۱۵ بر ۱۱ به تیم دوم استرالیا گوئرر و شوپرت باخت و ما چه ساده باور بودیم که مثل همیشه دل به رویا بستیم!
البته با توجه به قدرت حریفان خیلی هم این ناکامی دور از انتظار نبود. جایی که در سال‌های اخیر رقبایی مثل قطر و همین استرالیا و حتی چین و ژاپن و تایلند برنامه ریزی و سرمایه گذاری هدفمندی چه در بحث پرورش بازیکن و ساختاری و میزبانی انواع تور‌ها و چه حضور فعال در مجامع جهانی داشته و ما در تمامی این بخش‌ها به جای پیشرفت، پسرفت داشته ایم!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->