نرخ سود بین‌بانکی کاهشی شد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) نخستین قرارداد پولی میان ایران و روسیه امضا شد زمان برگزاری پانزدهمین حراج سکه طلا مشخص شد | متقاضیان چقدر واریز کنند؟ با ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان نقدینگی چه موبایل‌هایی می‌توان خرید؟ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) واکنش مثبت ۸۸ هزار واحدی شاخص بورس به پایان انتخابات | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۶ تیر ۱۴۰۳) خبر خوش برای جانبازان | جزئیات جدید از نحوه ثبت سفارش خودرو اعلام شد سهمیه اقلام تنظیم‌بازار هیئت‌های مذهبی ویژه ماه محرم و صفر اعلام شد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) کاهش یک میلیون و ۱۰۰ هزار‌تومانی سکه طلا در مشهد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه آزمون استخدامی مشترک دستگاه‌های اجرایی ۱۴۰۳ مربوط به ایثارگران قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۶ تیر ۱۴۰۳) | ریزش ۱۲ درصدی چری آریزو ۵IE واکنش بازار خودرو‌های داخلی به انتخابات چه بود؟ | افت قیمت ۱ تا ۴.۵ درصدی داخلی‌ها ثبت‌سفارش واردات خودرو به مناطق آزاد ابلاغ شد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) | واردات کدام خودرو‌ها همچنان ممنوع است؟ سقوط آزاد بیت‌کوین | آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان امروز شنبه (۱۶ تیر ۱۴۰۳) جزئیات وام جدید نهضت ملی مسکن | مبلغ و اقساط ماهانه چقدر است؟ مصرف ۱۲۲ میلیون متر مکعب سوخت سی. ان. جی در سه ماهه نخست سال جاری در خراسان رضوی قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۶ تیر ۱۴۰۳) | واکنش بازار به انتخابات ریاست جمهوری و ریزش دلار به کمتر از ۶۰ هزار تومان رشد ۵۰ هزار واحدی شاخص کل بورس در یک ساعت ابتدایی بازار سرمایه قیمت روز انواع میوه و صیفی جات در مشهد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) | خیار و گوجه فرنگی کیلویی چند؟ سایپا قیمت محصولات خود را افزایش داد + جدول قیمت طرح تبدیل حواله پژو پارس ایران خودرو به سایر محصولات (تیر ۱۴۰۳) نحوه محاسبه کمیسیون بنگاه املاک چگونه است؟ ارز اربعین به صورت دینار به زائران پرداخت می‌شود مشترکان برق خانگی خراسان رضوی ۲۷ میلیارد ریال پاداش گرفتند
سرخط خبرها

«قیمت خودرو» همچنان افزایشی + (تازه‌ترین قیمت‌ها در بازار خودرو امروز ۷ تیرماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۷۲۲۷۱
  • ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
«قیمت خودرو» همچنان افزایشی + (تازه‌ترین قیمت‌ها در بازار خودرو امروز ۷ تیرماه ۱۴۰۰)
همزمان با افزایش نرخ ارز در روز‌های اخیر بازار خودرو نیز در دومین روز هفته وارد مسیر افزایشی شده است به طوری که پراید ۱۵۱ از ۱۲۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۲۸ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، افزایش قیمت ارز در روز‌های گذشته ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو را که در اواخر هفته گذشته آغاز شده بود متوقف کرد و حال با تثبیت دلار در کانال ۲۴ هزار تومانی بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته وارد مسیر افزایشی شده است و این افزایش قیمت‌ها بیشتر در بین خودرو‌های گروه پراید و پژو مشهود است.

در بین خودرو‌های گروه پراید، پراید ۱۵۱ مدل ۱۳۹۹ در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۳۴ درصد گران شده است و از ۱۲۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۲۸ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ نیز در این مدت ۱.۴۹ درصد گران شده است و در حال حاضر ۱۳۴ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۹۹ نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۷۴ درصد گران شده است و ۱۳۶ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودرو‌های گروه پژو، ۲۰۶ تیپ ۲ از ۱۹۹ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۰۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۳ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۲۱۴ میلیون تومان قیمت خورده است و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر به قیمت ۲۶۴ میلیون تومان رسیده است و در این بین خودرو‌های مونتاژ این گروه و پژو ۲۰۷ اتوماتیک و پارس از نوسانات قیمتی در ۲۴ ساعت گذشته در امان مانده اند.

خودرو‌های گروه سمند نیز در ۲۴ ساعت گذشته گران شده اند به طوری که سمند ال ایکس مدل ۱۳۹۹ از ۱۸۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۹۳ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۱۹۹ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۰۳ میلیون تومان رسیده است و سمند ال ایکس‌ای اف ۷ نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر به قیمت ۲۲۷ میلیون تومان رسیده است. د

در بین خودرو‌های رانا نیز رانا پلاس مدل ۱۴۰۰ از ۲۳۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۳۵ میلیون تومان رسیده است و در بین خودرو‌های ساینا نیز ساینا دنده‌ای مدل ۱۳۹۹ در ۲۴ ساعت گذشته ۳ میلیون تومان گران شده است و به قیمت ۱۳۹ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

«قیمت خودرو» همچنان افزایشی + (تازه‌ترین قیمت‌ها در بازار خودرو امروز ۷ تیرماه ۱۴۰۰)

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->