پخش زنده بازی‌های ورزشکاران ایرانی در روز چهارم المپیک پاریس (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی‌های روز چهارم المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین اولتیماتوم دقیقی به سربازان ملوان مهاجم استقلالی در راه استقلال! شروع اردوی پرسپولیس در ترکیه پیراهن شماره ۹ منچستریونایتد بر تن هویلند نماینده فوتسال بانوان مشهد از لیگ برتر دور شد ماجرای اعصاب خردکن بیرانوند – درویش – تراکتور! میزبان جام جهانی ۲۰۳۴ مشخص شد| عربستان، با سرعت در مسیر توسعه کارلوس ساینز از تیم فرمول یک فراری جدا شد گاریدو نگران مصدومیت اورنوف در المپیک چلسی برای خرید کیه‌زا وارد بازار شد برنامه روز چهارم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۴ ورزشکار در ۴ رشته تاریخسازی کشتی فرنگی در المپیک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | برتری قاطع نواک جوکوویچ کاروان روسای ایران با ۵ مدال طلا در پاریس! کشتی ایران با سرمربیان بی‌مدال در المپیک پاریس چهارمین المپیک دبیر چه رنگی خواهدبود؟ فیلم | حمله شمشیرباز گرجستانی به خانم داور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس حسن یزدانی یک طلا تا شکستن رکورد بهترین ورزشکار تاریخ ایران نتایج روز سوم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۸ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

علی دایی: رکورد من متعلق به مردم ایران است

  • کد خبر: ۷۳۰۶
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
علی دایی: رکورد من متعلق به مردم ایران است
دایی: رونالدو نسبت به مسی، شانس بیشتری برای شکستن آمار من دارد
علی دایی مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران، مصاحبه‌ای با روزنامه گاتزتا ایتالیا درباره نزدیک‌بودن کریستیانو رونالدو به رکورد گل‌های ملی‌اش انجام داد.
 
دایی گفت: من به این رکورد جهانی افتخار می‌کنم و فکر می‌کنم احساس من با تمام ملت ایران، حس یکسانی است. از بابت دستاورد‌هایی که در دوران ورزشی‌ام داشته‌ام، خوشحالم. این رکورد فقط متعلق به من نیست بلکه متعلق به تمام مردم ایران است.
 
شکسته‌شدن رکوردم توسط کریستیانو رونالدو برایم ناامیدکننده نیست، زیرا تمام رکورد‌ها برای شکسته‌شدن هستند. خوشحالم که بازیکن بزرگی، چون رونالدو از رکوردم عبور خواهد کرد. واقعاً رونالدو و نحوه بازی او را دوست دارم. او هنوز در بهترین حالت است و از نظرم جزو ۳ بازیکن برتر تاریخ به‌شمار‌می‌رود. برای رونالدو آرزوی موفقیت دارم. تاثیر رونالدو در تیم ملی پرتغال، به‌مراتب بیشتر از تاثیر لیونل مسی در آرژانتین بوده و برای همین مسی شانس کمتری برای رسیدن به این رکورد دارد.
 
دایی همچنین گفت: درباره شکستن این رکورد نمی‌توانم تاریخ دقیقی را مشخص کنم، اما آنچه مسلم است و با توجه به شناختی که از رونالدو دارم، متوجه شده‌ام که این اعجوبه پرتغالی، تصمیم گرفته فراتر از رکورد برود و دیر یا زود موفق به انجام چنین کاری خواهد شد و من از این موضوع اصلا ناراحت نیستم. اما اکنون در این لحظه، هیچ‌کسی هنوز موفق به انجام چنین کاری نشده است یعنی به‌ثمررساندن ۱۰۹ گل با لباس ملی.
 
کاپیتان و سرمربی پیشین تیم ملی ایران در پایان گفت: یوونتوس با رونالدو، شانس بیشتری برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دارد. این بخش از سخنان علی دایی، در رسانه‌های داخلی بازتاب یافت. این مصاحبه در سایت‌های پرتغالی وایتالیایی هم انعکاس بسیار زیادی داشته است و تقریبا همه سایت‌های معتبر این کشورها، به گفته‌های دایی درباره رونالدو و رکورد گل‌های ملی پرداخته‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->