حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

علی دایی: رکورد من متعلق به مردم ایران است

  • کد خبر: ۷۳۰۶
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
علی دایی: رکورد من متعلق به مردم ایران است
دایی: رونالدو نسبت به مسی، شانس بیشتری برای شکستن آمار من دارد
علی دایی مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران، مصاحبه‌ای با روزنامه گاتزتا ایتالیا درباره نزدیک‌بودن کریستیانو رونالدو به رکورد گل‌های ملی‌اش انجام داد.
 
دایی گفت: من به این رکورد جهانی افتخار می‌کنم و فکر می‌کنم احساس من با تمام ملت ایران، حس یکسانی است. از بابت دستاورد‌هایی که در دوران ورزشی‌ام داشته‌ام، خوشحالم. این رکورد فقط متعلق به من نیست بلکه متعلق به تمام مردم ایران است.
 
شکسته‌شدن رکوردم توسط کریستیانو رونالدو برایم ناامیدکننده نیست، زیرا تمام رکورد‌ها برای شکسته‌شدن هستند. خوشحالم که بازیکن بزرگی، چون رونالدو از رکوردم عبور خواهد کرد. واقعاً رونالدو و نحوه بازی او را دوست دارم. او هنوز در بهترین حالت است و از نظرم جزو ۳ بازیکن برتر تاریخ به‌شمار‌می‌رود. برای رونالدو آرزوی موفقیت دارم. تاثیر رونالدو در تیم ملی پرتغال، به‌مراتب بیشتر از تاثیر لیونل مسی در آرژانتین بوده و برای همین مسی شانس کمتری برای رسیدن به این رکورد دارد.
 
دایی همچنین گفت: درباره شکستن این رکورد نمی‌توانم تاریخ دقیقی را مشخص کنم، اما آنچه مسلم است و با توجه به شناختی که از رونالدو دارم، متوجه شده‌ام که این اعجوبه پرتغالی، تصمیم گرفته فراتر از رکورد برود و دیر یا زود موفق به انجام چنین کاری خواهد شد و من از این موضوع اصلا ناراحت نیستم. اما اکنون در این لحظه، هیچ‌کسی هنوز موفق به انجام چنین کاری نشده است یعنی به‌ثمررساندن ۱۰۹ گل با لباس ملی.
 
کاپیتان و سرمربی پیشین تیم ملی ایران در پایان گفت: یوونتوس با رونالدو، شانس بیشتری برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دارد. این بخش از سخنان علی دایی، در رسانه‌های داخلی بازتاب یافت. این مصاحبه در سایت‌های پرتغالی وایتالیایی هم انعکاس بسیار زیادی داشته است و تقریبا همه سایت‌های معتبر این کشورها، به گفته‌های دایی درباره رونالدو و رکورد گل‌های ملی پرداخته‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->