آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

آرمان عبدالعالی کیست؟ | ماجرای قتل «غزاله» به دست آرمان + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۷۳۰۷۱
  • ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
  • ۳۷
آرمان عبدالعالی کیست؟ | ماجرای قتل «غزاله» به دست آرمان + فیلم و عکس
«آرمان عبدالعالی» با دختری به نام «غزاله شکور» در ترکیه آشنا می‌شود و در سال ۹۲ او را به قتل می‌رساند.

به گزارش شهرآرانیوز، آرمان عبدالعالی در شهر تهران در سال ۱۳۷۵ متولد شده و در رشته کامپیوتر به تحصیل پرداخت، او در سن ۱۷ سالگی پس از به قتل رساندن «غزاله شکور» به زندان رفت و به علت اینکه سن او زیر ۱۸ سال بوده حکم اعدام او اجرا نشد. آرمان در طی سالهای حضور در زندان لیسانس کامپیوتر و فوق لیسانس مهندسی پزشکی خوانده است.

ماجرای آشنایی آرمان و غزاله بر اساس اظهارات آرمان

آنها در یک سفر خانوادگی آنتالیا با هم آشنا شدند و پس از برگشت به ایران ارتباط آنها ادامه داشته و قصد ازدواج با هم داشتند.

او بیان می کند که در روز ۱۲ اسفند ماه در حدود ظهر وقتی که پدر و مادرش در خانه نبودند غزاله را به خانه دعوت کرده و با او صحبت می کند و به او می‌گوید که می‌خواهد برای ادامه زندگی به خارج از کشور برود و باید رابطه‌شان به اتمام برسد و چون غزاله قبول نمی‌کند و جر و بحثی بین آنها به وجود می آید آرمان از او به سختی عصبانی شده و او را به قتل میرساند.

در حالیکه بعد از یک پروسه طولانی قضات دادگاه آرمان را به قصاص محکوم کرده اند و با تائید حکم از سوی دیوانعالی کشور، قصاص آرمان در مرحله اجرا قرار بگیرد این دو خانواده نتوانند به یک صلح و سازش دست یابند و حالا پدر و مادر آرمان به دور از هرگونه توقع تنها بخاطر فرزندشان ملتمسانه از پدر و مادر داغدیده غزاله تقاضای بخشش کنند و بار‌ها تکرار کنند می‌دانند داغ بچه سخت است می‌دانند چه بر پدر و مادر غزاله گذشته است و می‌دانند و می‌دانند که نباید‌های زیادی رخ داده است و فقط امیدشان به روحیه مادرانه و پدرانه اولیای دم غزاله است و آن‌ها هم این سال‌ها بخاطر آرمان و غزاله سوخته اند و...

ویدئو | جزئیات تلخ قتل «غزاله» بدست آرمان و پاسخ ابهامات پرونده به روایت مادر دخترک

در جلسه‌ای که در ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ به ریاست قاضی بابایی و با حضور رضایی قاضی مستشار برگزار شد، ابتدا اختیاری، نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و ضمن شرح کاملی از پرونده گفت: آرمان متهم به مباشرت در قتل غزاله با کوبیدن سر وی به تخت و با میله بارفیکس است.  او به قتل اعتراف کرده و به یکی از دوستانش هم گفته است که مرتکب قتل شده اما از آنجایی که جسدی از غزاله پیدا نشده است، در پرونده شبهه ایجاد شد. البته پرونده‌های قتل زیادی داشته‌ایم که با وجود پیدا نشدن جسد با توجه به متقن بودن دلایل، قتل عمد محرز و فرد محکوم نیز شده است.

وی در توضیح پس گرفتن رأی دو نفر از قضات هم گفت: آنها رأی خود را پس نگرفتند بلکه به دلیل اینکه وکیل سابق متهم مدعی شده بود مدارک جدیدی در پرونده پیدا شده خواستار بررسی بیشتر پرونده شدند. دو موضوع به عنوان مدرک جدید مطرح شد؛ یکی تمدید دفترچه بیمه غزاله بود و دیگری تمدید مرخصی دانشگاه او. هر دو مورد به دقت مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که هیچ کدام دلیلی بر زنده بودن غزاله نبوده است. همچنان با توجه به مدارک موجود در پرونده بر مجرم بودن متهم اصرار و برایش درخواست قصاص دارم.

سپس پدر و مادر مقتول در جایگاه قرار گرفتند و خواستار صدور حکم قصاص شدند. پدر غزاله در توضیح تمدید دفترچه بیمه دخترش گفت: همسر من بیمه خویش‌فرماست، غزاله را هم خودش بیمه کرده بود. بعد از قتل غزاله وقتی همسرم برای واریز حق بیمه و تمدید دفترچه رفته بود به صورت خودکار دفترچه غزاله هم تمدید شده بود.

 

جزئیات جدیدترین دادگاه پرونده جنجالی آرمان و غزاله

مادر غزاله هم در توضیح مرخصی دانشگاه دخترش گفت: غزاله از دانشگاه مرخصی گرفته بود چرا که می‌خواست در خارج از کشور درس بخواند و برای این ‌کار آماده می‌شد، وقتی این حادثه رخ داد، چون من هنوز باور نداشتم دخترم مرده باشد، وقتی از دانشگاه با من تماس گرفتند و گفتند که مرخصی تحصیلی غزاله تمام شده من موضوع را تعریف کردم و گفتم باور ندارم دخترم مرده باشد، آنها هم دل‌شان سوخت و یک ترم دیگر مرخصی غزاله را تمدید کردند، در واقع به خاطر همدردی با من این کار را کردند.  بعد از حادثه من روزهای سختی را گذراندم تا وقتی آرمان به قتل غزاله اعتراف کند من شب و روز در خیابان‌ها دنبال دخترم می‌گشتم به هر دختری که شبیه غزاله بود می‌رسیدم جلویش را می‌گرفتم و فکر می‌کردم بچه  خودم است.

در ادامه، زمانی علویجه وکیل اولیای دم در جایگاه قرار گرفت و گفت: ما براساس مدارک پرونده درخواست صدور حکم قانونی داریم.

در ادامه آرمان در جایگاه قرار گرفت و گفت: من اتهام قتل عمدی را قبول ندارم. من و غزاله مشکل خاصی با هم نداشتیم. او به خانه ما آمد و با هم صحبت کردیم و بعد رفت. من صدایی شنیدم، وقتی در را باز کردم غزاله را دیدم که در راه‌پله افتاده است. خیلی ترسیدم او را به داخل خانه کشیدم و بعد سعی کردم کمکش کنم. آنقدر ترسیده بودم که نمی دانستم چه می‌کنم. من خیلی بچه بودم. غزاله را داخل کیسه گذاشتم، متوجه شدم نفس می‌کشد اما ترسیده بودم و فقط می‌خواستم او را از خانه دور کنم بعد کیسه را به نزدیکی سطل زباله در میدان مینا بردم .

قاضی گفت: چرا با اورژانس تماس نگرفتی؟

متهم گفت: به فکرم نرسید با اورژانس تماس بگیرم. من اصلاً متوجه کارهایم نبودم.

قاضی: لکه‌های خون غزاله روی در و دیوار خانه شما پیدا شده است.

متهم گفت: من دقیقاً نمی‌دانم از چه صحبت می‌کنید در جریان نیستم.

قاضی پرسید: تو به دوستت گفته‌ای که غزاله را کشته‌ای و از او درخواست کمک کردی؟

متهم: من اول گفتم غزاله زمین خورده اما او حرفم را باور نکرد، بعد گفتم او را کشتم که حرفم را باور کند و به کمک بیاید.

قاضی: از غزاله نامه‌ای به جا مانده که در آن به تو اشاره کرده و گفته از دست آزارهای تو خسته شده است.

متهم: از نامه خبر ندارم. من و غزاله هیچ مشکلی با هم نداشتیم.

قاضی: اگر قتل کار تو نبود، چرا اعتراف کردی؟

متهم: بعد از بازداشت به من خیلی سخت گذشت، به من می‌گفتند پدر و مادرت را بازداشت کرده‌ایم و در حال بازجویی هستند. من بچه بودم، ترسیدم، اذیت می‌ شدم، به همین خاطر اعتراف دروغ کردم.

سپس وکلای متهم در جایگاه قرار گرفتند و خواستار برائت موکل‌شان از قتل عمدی با توجه به پیدا نشدن جسد و سایر مدارک موجود در پرونده شدند.

وکیل خانواده غزاله با بیان اینکه بعد از این جلسه هیچ شبهه‌ای در پرونده باقی نمانده است، گفت: در این جلسه آخرین دفاعیات متهم گرفته و دو مورد شبهه‌ای که وکیل متهم در پرونده مطرح کرده بود نیز برطرف شد. البته قبلاً با نامه‌ای که معاون دادستان در دو صفحه نوشته و به دادگاه داده بود رفع شبهه شده بود. با این حال پرونده دیگر در مرحله شور قضات برای صدور رأی قرار گرفته است.

وی در مورد اینکه آیا خانواده غزاله نمی‌خواهند فرصت دیگری به آرمان بدهند، گفت: فکر نمی‌کنم آنها موافق چنین مهلتی باشند و درخواست قصاص دارند.

منبع: روزنامه‌ایران/رکنا


اینجا بخوانید: صحبت‌های مادر «غزاله شکور» پس از اعدام آرمان عبدالعالی + فیلم


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۳
انسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
0
5
الهی این مادر، قطعا خیلی تصمیم سختیه، واقعا اگه برعکسش اتفاق افتاده بود و اون پسر کشته شده بود خانواده آرمان حاضر بودن ببخشن؟ به نظرم خوبه آدم خودشو یه لحظه جای خانواده مقتول بذاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
2
0
واقعا خیلی داغ عزیز سخته اما رضایت شما از یک داغ جلوگیری میکنه وبزرگواری شما را میرسونه آیه قرآن قصاص را میگه ولی سریع میگه بهتره ببخشید
AZIN arjmand
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
0
1
من فــقــط و فقط میخواهم بدانم
1-آیا اون خونه یا اپارتمان اصلان هرچی دوربین نداشته
2- اصلان اون خونه دوربین نداشته مغازه های اطراف چی
ماجرا خیلی واضحه نمی خواهید مردم چیز بیشتری بدانند
یا اینجور جنایت ها را پخش نکنید
یا اگر کردین به مردم دورغ نگوید
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
1
4
باید قصاص بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
4
3
لذتی که دربخشش است درانتقام نیست بخاطردخترتون غزاله ازمان هم ا جوان است شاید خامی وبچگی کرده اونو نکشیدتاداغی برداغها وغمها افزوده نشه
نریمان شایگان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
3
1
به قول همسایه های ناهید خانم ایشون خیلی خانم دل نازکیه درسته داغ دیده ولی دلش دریاست همیشه گفته اند //ببخشش ازبزرگانست//ولی چراما مردم همیشه بابیرحمی سعی بر آزردن دل همدیگه داریم واقعا پشتتان به کوهه بچیه که براحتی روح خشم راتقویت میکنید ازاین طوفان ها درهر زندگی اتفاق خواهد افتاد یه رحم داشته باشید واز بخشش وبخشیدن به بدی ونفرت یادنکنید.خداوندصبرعظیم به شمابانوی بزرگوار عنایت کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
2
2
گذشت بهترین قصاص است
قاضیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
0
0
ای کاش همه ی این سالهایی که فقط ازاین پسربازجویی میکردن بیشتردنبال این دخترمیگشتن تا اثری ازش پیدابشه ۷ سال گذشت ولی چه تلاشی برای پیداکردن غزاله گداشته شد باید اقدامات بیشتری انجام میدادن ازرسانه ها کمک میگرفتن
عليرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
1
چرا بايد يه پسر و دختر نوجوون در ارتباط با هم باشن اونم تو اين سن به دور از چشم پدر و مادر.
قاعدتا اگه خانواده ها نظارت بيشتري بر رفتار بچه هاشون داشتن اين ماجراي تلخ رقم نمي خورد.
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
2
0
غزاله هم به اندازه آرمان مقصر بوده. تو اون سن كم خونه آرمان بدون حضور كسي اخه چكار ميكرده . چرا بايد ميرفت؟ به هر حال اينم پسر جوون و كم سني بوده هر اتفاقي از روي جووني و بچگي مي تونست اتفاق بيفته. آرمان مقصر نيست. متهم اصلي پدر و مادر هر دو طرف هستن.
Z
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
1
4
به نظرم واقعا چرا باید یه پسر اینقدر وقیح باشه که با اینکه زده یک نفررو کشته بازهم میتونه اینقدر قشنگ دوروغ اعتراف کنه و حتا به خونواده غزل نمیگه که جسد بچشونو کجاس یه سر نخ به این خونواده نداده چرا یه مشت از ادما اینقدر بی صفتن اگه این پسر یکم از کارش پشیمون بود حداقل بعد ۸ سال زندانی کشیدن میگفت که با اون دختره چیکار کرده کجاش انداخته
حامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
0
2
درسته میاید می‌نویسید لذتی که در بخشش هست در قصاص نیست ولی بچه ت رو که از جونت بیشتر دوست داری یکی یکهو ازت گرفته. بخشیدن چه معنی میده. چطور میشه بخشید. حتا اگه از قصاص بگذری ولی چطور میشه بخشید. ما چه میفهمیم حال این مادر بیچاره رو. بمیرم براش. گریه‌ش قلبمو مچاله کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
0
2
خب معلومه آرمان جای جسد رو به کسی نشون نداده چون معلوم نیست چقدر اذیت وآزار جنسی کرده بوده که روش نمیشده مقصر اصلی خانوادههاشونن بعد خودشون آرمان هم که یاد گرفته بگه بچه بودم ناپخته بودم چطوره که همه کاری رو تو این سن بلدین حالا که اسم چوبه دار اومده میگین ناپخته بودم....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
0
4
به نظر من اگه قصاص نشه تمامی پسرها دست به جنایت میزنند باید اعدام بشه تا درس عبرتی برای جوانانمون باشه.ولی باز تقصیر پدر مادر غزاله است که خیلی براش آزادی دادن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
0
2
واقعا آدم خودش رو جای خانواده مقتول می‌زاره سخته خدا نصیب نکنه یه لحظه فکر کنید اعضای خونواده خودتونه چه حس دردناکیه.بعدم چرا باید بکشه ؟
حمایت از دختران
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
0
3
قطعا قصاص
تا بقیه پسرها هم جرئت چنین کاری رو پیدا نکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
0
1
سلام و خدا قوت به تمامی کسانی که برای امنیت هموطنانم همواره در تکاپو هستند
من فکر میکنم ارمان اگر با اخلاص و ندامت کامل به بیان واقعیت بپردازد بسیار محتمل است که بتواند روزنه امیدی برای خود پیدا کند توجه کنید چنین فرد زیرکی دختر نوجوانی را با قساوت تمام به قتل رسانده و مخفی نمودن جسد هم راهیست که برای نجات خود میداند سنگدل ترین قانلین
نیز از مخفی کردن اجساد نیز دوری کرده و بعد از دستگیری معمولا با کلیه مقامات مربوطه همکاری میکنند ولی این اقا به هیچ عنوان از کرده خود مغموم نیست حقیقت را گفته واز خداوند استغفار نماید
دختر ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
1
0
سلام خدمت خوانده گرامی
فقط خواستم بگم خدایا خودت همه مارو هدایت کن که هیچوقت این چنین رابطه های گناه آلود و این حادثه بسیار هولناک و تلخ رخ ندهد. الهی آمین

دارم با خودم فکر میکنم و خودمو جای هردو طرف می‌زارم، بسیار بسیار برای هردو ناراحتم و از خدا برای هردو شون بهترین آرزوها رو دارم.
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
0
خدا به همه ی ما رحم کند
ناشناس
France
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
2
آرمان حقیقت را کتمان میکند و صراحتا دروغ میگوید یه موضوع مهمی هست که حاظر به بیان اون نیست و خانواده مقتول هم به همین خاطر رضایت نمی دهند اگه واقعا این دختر را دوست داشت و از پله افتاده بود سعی در نجات اون داشت نه ناپدید کردنش با اینکه به سن قانونی نرسیده ‌ولی خشونت و بیرحمی یه‌ تبهکار در وجودش بوده ، کانلا محرز هست قتل در داخل خانه انجام شده و جسد کجاست فقط آرمان میداند و همانطور که در نحوه قتل دروغ میگه در مخفی کردن جسد هم رازی هست که مخفی میکند ضمن اینکه مخالف اعدام هستم به طور کلی ولی با آزادی چنین مجرمی هم موافق نیستم و زندان تا روشن شدن ماجرا حق آرمان هست
مرضیه مهدی نژاد
France
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
0
1
من هیچ وقت گذشت نمیکردم
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
0
1
این بزگ بشه چی میشد
ادیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
1
0
این حادثه برای من نیز اتفاق افتاد. ولی با جمع اوری مدرک و فیلم و شکایت به دادگاه به اتهام رابطه نامشروع طلاقش دادم . حالا تو خونه بابات بشین حالش ببر .
همیشه در اوج خیانت زن به مرد این اتفاقها رخ میده . درس عبرت برای خانواده ها دخترها و بازماندگان .
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
1
0
خود دختران نمی بایست در همچنین رابطه هایی وارد شوند،،،چرا که وارد شدن در این روابط سرانجام به نابودی دختران می انجامد،چه مالی و چه جانی و چه حیثیتی
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
0
1
قصاص بهترین چیز هست چون لااقل پدر و مادر غزاله از اینکه حق دخترشون گرفتن راضی باشن،،،و هم عبرتی باشه برای بقیه که قتل در مقابل قصاص
ناراحت
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
0
1
یعنی جسد رو کجا پنهان کرده؟؟؟؟
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
0
1
دیگه قصاص شد و تموم شد رفت پی کارش
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
0
0
این اتفاق درس عبرتی برای پدرها ومادرها مخصوصا مادرها؛ مادربایدآگاهانه بادختروپسرش اینقدردوست صمیمی باشه که نیاز به همرازوسنگ صبوری نداشته باشه وحتی اگه پسری بهش پیشنهادقراری بده اول مادرش رودرجریان بگذاره،کافی بوداین دخترمادرشودرجریان میگذاشت،ماپدرومادرها راهی جزدوست نزدیک ومحرم اسراربچه هاییمان نداریم وهمش هم تیپ مخالفت نگیریم ودورادورونامحسوس مواظبشون باشیم.
sam
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
0
0
چون جوان بود پسر باید حکم حبس بهش میدادن .وآزادهم نمیشد که خانواده داغدار را عذاب بدهد
حداقل پدر ومادری دیگر داغدار نمیشدن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
0
1
با سلام هیچ وقت نمیتوانیم خود را جایه پدر و مادر غزاله خانم بذاریم و بدونیم به آونها چه گذشته آیا ماهم در این شرایط قرار میگرفتیم میبخشیدیم یا قصاص میکردیم هرکسی نظر شخصی خودش رو میده
حسین رضازاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
0
1
به نظر من داغ خانواده غزاله رو نمیشه درک کرد و اینکه چطور یک پسر ۱۷ ساله دچار قتل عمد میشه با میله ضربه متوالی به سر اون دختر معصوم میزنه این دیگه دفاع از خود یا حادثه نیست این جنایته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
0
ازیکطرف این قضیه شایددرسی بشه واسه خانواده ها ،من خودم هم مادرم و۳فرزنددختردارم ولی شاید واسه خیلیامسخره بچشم بیادولی من دخترام روجوری تربیت کردم وبزرگ کردم ک بجزسرکاررفتنشون جایی دبگه روبتنهایی نمیرن بایدحتماخودم باشم اصلا توی هیچ مهمونی یاتولد دوستاشون تاالان شرکت نکردن وبنظرم توی این زمونه باید دخترازچشماتم بیشترمواظبش باشی
دکتر حسام صفائی دوست
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
1
1
سلام واقعا حادثه تلخیه و بنظرم خودش یا وکلاش اشتباه راهنمایی کردنش چون بعضی وکلا میگن ممکنه جسد نیست حکم برائت بگیری و دنبال دفترچه و دانشگاه رفتن. دیدم که میگم باید وقتی فرصت دادن میدونست می گفتن در هر حال اعدام محکومی قول دادن پیدا شه گذشت کنن بیا بگو .باخودش میگفت بگم میگذرن اما نگفته و اگرم رضایت ندادن حق داشتن چون هم قتل رسونده هم جسد بچه شون رو نیومده بگه کجاست بهرحال خدا بیمامرزه
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
0
1
بهترین کار همین اعدام هس ک درس عبرتی برای بقیه بشه ک جون یک انسان رو اینقد راحت نتونن بگیرن ارمان بویی از انسانیت نبرده بود چون اینجوری غزاله رو ناپدید نمیکرد ارمان بخاطر نجات جون خودش چ دروغ هایی گفته بعد ب فکرد غزاله نبود اگه با ضربه اول ب غزاله پشیمون میشد الان هم خودش زنده بود هم غزاله
گل یخ
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
1
0
بنظرمن نخواستن بگم چی شده وگرنه تویماه میشد دوربیناو استشهاد محلی و صداهایی که ازخونه شنیدنو جاهایی که اون پسرمیرفته وخانواده دخترو پسرو دوست ارمان و ایناهمه رو دراوردو فهمید .حتما قضیه رو فهمیدن چی به چی بوده و اعدام کردن جون یه ادم کم نیست که الکی بدون جنازه اعدامش کنن خیلی چیزا بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
1
0
غزاله مقتولی بدون جسد آرمان قاتلی بدون جسد با چه جوری آرمان قاتل شده
علی یعقوبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
0
0
با توجه به اینکه کار از کار گذشته ولی من این احتمال را می‌دهم که آرمان غزاله را نکشته بلکه غزاله هنگام بیرون رفتن از خانه آرمان خود را بیهوش کرده و به پایین پله ها افتاده و وقتیکه آرمان در را گشوده دیده غزاله به پایین پله‌ها افتاده و خونی شده او به سرعت او را بامپیچی کرده و به بیرون انداخته ولی دختر نفس می‌کشیده و نفر سوم زاغ سیاه آرمان را میزده و هنگامیکه او را پیدا می‌کند سوار بر ماشین کرده و اورا به خارج از کشور می‌رساند و به احتمال خیلی قوی آرمان بیگناه بوده است با توجه به اینکه جسد دختر هیچوقت پیدا نشده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->