نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

درخشش یک سرباز

  • کد خبر: ۷۳۱۰
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱
درخشش یک سرباز
سعید جلالی راد، سنگربان مشهدی فجر سپاسی، چهره ویژه بازی با استقلال بود، گلری که در بی‌خبری لیگ یک، دوباره به روزهای اوجش برگشته است

مرتضی اخوان - سعید جلالی راد گلر مشهدی تیم فوتبال فجر سپاسی چهره ویژه بازی این تیم با استقلال در چارچوب جام حذفی بود. این سنگربان جوان اگرچه نتوانست با مهارهایش فجرسپاسی را در برابر استقلال در جام حذفی سربلند از زمین بیرون بیاورد، اما با واکنش‌های پیاپی خود بار‌ها و بار‌ها مانع گلزنی استقلالی‌ها شد. او که یکی از عوامل مدعی بودن تیمش در لیگ یک هست در این بازی هم بیش از ۱۱۰ دقیقه در برابر امواج حملات آبی‌پوشان دوام آورد و با اینکه نتیجه چیزی نبود که خوشایند او تیمش باشد، اما چشم‌های زیادی را به سوی خود جلب کرد. درست مثل روزی که حسین هوشیار و مهدی واعظی در همین ورزشگاه درخشیدند.

قدکشیدن گلر جوان
ابتدا گلر جنوبی و سپس سنگربان شمالی. سعید جلالی‌راد مشهدی برای رسیدن به دروازه امن یک تیم لیگ برتری، چند سال پشت خط دروازه‌بانان نامدار پدیده مشهد ماند. جلالی‌راد که از ۲۰ سالگی و از تیم‌های پایه به جمع بزرگان پدیده پیوست، چندسالی به زمان نیاز داشت تا آرام‌آرام قد بکشد و به گلر شماره یک بدل شود. او ابتدا مجتبی روشنگر را به‌عنوان گلر بالاتر از خودش می‌دید که با سابقه سال‌‎ها بازی در لیگ برتر و لیگ دسته اول، یک سنگربان با تجربه محسوب می‌شد. اما با این حال، گلر مشهدی تک‌فرصت‌هایی در جام حذفی یا با آسیب‌دیدگی روشنگر در لیگ برایش به‌دست‌می‌آمد. فرصت‌هایی که آنقدر از آن‌ها خوب استفاده کرد تا مورد توجه کادر فنی قرار گرفت. او حتی پس از رفتن روشنگر و با آمدن شهاب گردان هم فرصت چندانی برای عرض اندام
نداشت.

کلین‌شیت برابر سرخابی‌ها
محمدرضا مهاجری، سرمربی پدیده نخستین‌بار در لیگ برتر ۱۳۹۷-۱۳۹۶ جدی‌تر از پیش به سنگربان جوان و باانگیزه‌اش اعتماد کرد. او در دیدار با پرسپولیس و به‌دنبال مصدومیت گلر اصلی تیمش شهاب گردان، به جلالی‌راد بازی دادکه با مقاومت جانانه این گلر جوان به ثبت کلین‌شیتی ارزشمند برای او در ورزشگاه آزادی منجر شد. اتفاقی که البته چندی بعد برابر استقلال در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) هم رقم خورد تا این گلر به سوژه برنامه ۹۰ هم تبدیل شود. جلالی‌راد در برابر آبی‌پوشان پایتخت یک شاهکار دیگر هم از خود به جا گذاشت و آن هم مهار پنالتی امید ابراهیمی، یکی از بهترین پنالتی‌زن‌های ایران بود. مهاری که آه از نهاد هواداران استقلال درآورد و ذوق افتخار را به جان هواداران پدیده انداخت.

گلر اول مهاجری در سال آخر
سعید جلالی‌راد پس از آموختن و نیمکت‌نشینی مطلق در دوره مجتبی روشنگر و بازی‌های گاه و بی‌گاه در ابتدای حضور شهاب گردان در دروازه تیم مشهد، در فصل آخر حضور رضا مهاجری روی نیمکت پدیده مشهد، به گلری ثابت تبدیل شد. اتفاقی که به مذاق شهاب گردان خوش نیامد و او پس از رفع مصدومیت، پدیده را ترک کرد. جلالی روزبه‌روز در ترکیب پدیده مهاجری، زیر نظر مربی ارمنی دروازه‌بان‌های تیم، به بازیکن کامل‌تری تبدیل شد تا دیگر خیال هواداران تیم بابت یک دروازه‌بان شش‌دانگ در فصل بعد راحت باشد. اما اتفاقات برای جلالی‌راد در ادامه راه به گونه‌ای دیگر رقم خورد.

سربازی در دقیقه ۹۰!
گلر مشهدی همچون سایر بازیکنان شهر خودرو به تمرینات گروهی خود با تیم ادامه می‌داد و حتی فکرش را نمی‌کرد که ساعاتی پیش از بازی با پرسپولیس در افتتاحیه لیگ برتر هجدهم، آن هم در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، سرپرست تیم به او خبر بدهد که به دلیل مشکل مشمولیت سربازی، از بازی محروم خواهد بود! بهت جلالی‌راد، درست شبیه بهت همه هواداران شهرخودرو بود. او روز بازی حتی به درون مستطیل سبز هم رفت و با علی‌رضا بیرانوند گلر سرخ‌پوشان پایتخت خوش و بش هم کرد تا دوربین عکاسان حاضر در ورزشگاه، او را شکار کند، اما با این همه نتوانست در آن دیدار برای تیمش به میدان برود. پس از آن بود که خبر سربازشدن جلالی‌راد، به بیرون درز کرد. گویی هیچکس در باشگاه نبوده تا زودتر گلر جوان مشهدی را از سرنوشتش آگاه کند. جلالی‌راد یک نیم فصل بیرون نشست و دست آخر برای خدمت سربازی، به تیم فجر سپاسی شیراز پیوست.

شروع دوباره از آزادی
جلالی‌‎راد به شیراز رفت تا دوران سربازی را بگذراند. بدون آنکه کسی بپرسد چرا در باشگاه شهر خودرو هیچکس زودتر به فکر گلر جوان تیم نبود تا چنین شوکی به او وارد نشود؟! گلر مشهدی در فجر خیلی زود خودش را پیدا کرد و این فصل که سال دوم حضورش در این تیم لیگ یکی محسوب می‌شود، با نمایش‌های درخشانش به گلر محبوب هواداران شیرازی بدل شده است. او با کلین‌شیت‌های متوالی در رقابت‌های لیگ دسته اول تاکنون، سبب بالانشینی تیمش شده است. فجر با ۱۷ امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر از تیم‌های رفسنجان و خوشه طلایی، در جایگاه سوم جدول قرار دارد. فجری‌ها امسال با درخشش گلر مشهدی‌شان، امید‌های زیادی دارند تا به جدایی طولانی‌شان از لیگ برتر فوتبال ایران، پایان بدهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->