تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و کویت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل زیبای افغانستان به تیم ملی فوتسال ایران توسط مهران غلامی چشم روشنی تلویزیون برای افغانستان آخرین اخبار تیم ملی فوتسال افغانستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ سلاجقه: امسال رهاسازی حقابه توسط طالبان در یک دوره زمانی کوتاه انجام شد مربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان: در آسیا قدرت‌نمایی می‌کنیم جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) ادامه گشت‌زنی هواپیمای بدون‌سرنشین در آسمان افغانستان روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان رزمایش مشترک برگزار کردند افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) تحلیلی بر نقشه راه سازمان ملل برای افغانستان لیست نهایی تیم ملی فوتسال افغانستان برای جام ملت‌های آسیا اعلام شد سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن: فوتسال افغانستان پیشرفت باورنکردنی داشته است گزارش دیرهنگام فرماندهی مرکزی آمریکا از حمله مرگبار انتحاری در فرودگاه کابل معاون سفیر ایران در کابل: به دنبال ایجاد تعاملات منطقه‌ای با افغانستان هستیم پاکستان مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغانستانی را آغاز کرد کرزی، عبدالله و جبهه مقاومت: حمله ایران به اسرائیل دفاع مشروع بود نصیراحمد فایق: افغانستان به کانون افراط‌گرایی تبدیل شده است ۱۲ هزار تبعه خارجی تحت پوشش بیمه پایه سلامت احتمال بارندگی و جاری شدن سیل در ۳۴ ولایت افغانستان (۲۵ فروردین)
سرخط خبرها

نگاهی به واکنش مردم به ازدواج نوید محمدزاده با فرشته حسینی

  • کد خبر: ۷۵۲۸۵
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
  • ۴
نگاهی به واکنش مردم به ازدواج نوید محمدزاده با فرشته حسینی
در روزهای گذشته خبر ازدواج نوید محمدزاده با فرشته حسینی یکی از مهمترین خبرهای مجازی بود، خبری که با واکنش‌های مثبت زیادی همراه بود در این بین اما عده‌ای ملیت عروس خانم را هدف گرفتند و در کامنت‌ها ابراز وجود کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ همه چیز از آنجا شروع شد که «نوید محمدزاده» با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از رابطه عاطفی با «فرشته حسینی»، بازیگر افغانستانی سینما و تئاتر در ایران، خبر داد. خبری که مثل بمب ترکید و در فضای مجازی با سرعت زیادی دست به دست شد.

 

همان دقایق اول که پست نوید محمدزاده داشت لایک و کامنت دریافت می کرد و باسرعت به اشتراک گذاشته می شد، مخاطبانش در اینستاگرام نظرهایشان را درباره این ازدواج فراملی بیان می کردند.

 

درعین حالی که بعضی دنبال کننده های نوید محمدزاده از این اتفاق ابراز خوش حالی می کردند و با ایموجی های گوناگون شادی شان را نشان می دادند، بعضی دیگر با استفاده از کلماتی ناپسند دراین باره اظهارنظر کردند.

 

گذشت تا اینکه ۴روز قبل نوید محمدزاده عکسی از دستان همسرش درحالی که حلقه ازدواج به دست دارد به اشتراک گذاشت و به صورت رسمی از ازدواجش با فرشته حسینی خبر داد. این پست او در اینستاگرام تا اولین روز مرداد، بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار لایک خورده و ۵۵ هزار و ۶۷۰ کامنت دریافت کرده است؛ کامنت هایی که بعضی شان پر از عشق و خوشبختی است، اما بعضی دیگر ملیت فرشته حسینی را هدف گرفته و حرف های ناشایست زیادی را خطاب به این زوج هنرمند بیان کرده اند.

 

حالا این سؤال پیش می آید که اگر فرشته حسینی از چشم رنگی های اروپا بود، آیا بعضی از دنبال کنندگان اینستاگرام نوید محمدزاده بازهم این حرف های ناشایست را بیان می کردند؟ چرا مردم شریف افغانستان در این سال ها که میهمان ما بوده و با سخت کوشی و تلاش زندگی گذرانده اند، همیشه مورد بی مهری بخش کوچکی از هم وطنان ما قرار می گیرند؟

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
1
1
ازدواج این دو هنرمند تبریک میگم.احسنت به آقانوید که قصدش از رابطه با فرشته خانم جزازدواج نبوده و البته اصالت خانوادگیش به اثبات رسونده..بعضی از دوستان درنظراتشون فرمودند چرا بجای دخترایرونی بادخترافغانی ازدواج کردن.خداوندانسانهارو بدون مرز جغرافیایی خلق کرده و دیگه اینکه عشق حدومرز نمی‌شناسه بیاید به خوشحالیشون خوشحال باشیم.
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
0
1
دقیقا منم کامنت های اینستا رو میخوندم با خودم همین حرف شمارو باخودم تکرار میکردم :
حالا این سؤال پیش می آید که اگر فرشته حسینی از چشم رنگی های اروپا بود، آیا بعضی از دنبال کنندگان اینستاگرام نوید محمدزاده بازهم این حرف های ناشایست را بیان می کردند؟

غربی که پدرفرهنگ مارو دراورده هرچندوقت یکباریه شخصیت مهم مارو دم درخونه شون با بمب گذاری خودروش شهیدشون میکنن!!!
چراماباید انقدرعاشق سینه چاک بلوندهاوچشم ابی های اروپاوامریکا باشیم ؟؟؟چرا؟؟ تا کی انقدرغریبه پرستی؟؟؟
محمود
Australia
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
1
1
به نظرم دو ملت ایران و افغانستان یکی هستند مرزها فقط روی نقشه هست دل‌هایمان یکیست!
محبوبه
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
0
1
دلم برای این دختر افغان ساده دل و پاک میسوزد.
اخر مگر واژه ازدواج و زندگی مشترک در قاموس این قشر غرب زده تازه به دوران رسیده هم جایی دارد.
کمتر از دو سال دیگر خبر جدایی شان را خواهیم شنید.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->