بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز
سرخط خبرها

ماجرای حذف شمشیربازی ایران از رقابت های المپیک چه بود؟

  • کد خبر: ۷۵۸۵۶
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
ماجرای حذف شمشیربازی ایران از رقابت های المپیک چه بود؟
تیم شمشیربازی ایران در المپیک توکیو از دور رقابت‌ها کنار رفت و دستش از مدال کوتاه ماند، اما ماجرای ناداوری چقدر در این ماجرا سهم داشت؟

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی شمشیربازی کشورمان در بخش سابر تیمی در رقابت‌های المپیک توکیو صبح امروز رقابت‌هایش را در شرایطی آغاز کرد که باید به مصاف ایتالیا می‌رفت.

ایران در این دیدار با نتیجه ۴۵ بر ۴۴ شکست خورد و دستش از مدال کوتاه ماند، اما نکته مهم اشتباهات عجیب داور اوکراینی بود که منجر به شکست تیم ملی شد.

در پایان دیدار ۲ تیم ایران و ایتالیا، رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی با اعضای تیم ملی ایران صحبت کرد و اعلام کرد که پیروزی برای ایران بوده است و بابت این اتفاق عذرخواهی کرد.

در همین راستا رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی شمشیربازی اعلام کرد که از این به بعد اجازه قضاوت به داور اوکراینی را نخواهد داد.

کمیته ملی المپیک ایران هم اعلام کرد نسبت به عملکرد داور در رقابت ۲ تیم ایران و ایتالیا به کمیته بین‌المللی المپیک اعتراض خواهد کرد.

ملی‌پوشان پس از شکست مقابل ایتالیا برای کسب مقام پنجمی رقابت‌های خود را ادامه دادند. ایران ابتدا آمریکا را ۴۵ بر ۳۶ شکست داد و سپس برابر مصر قرار گرفت که در این دیدار با نتیجه ۴۵ بر ۲۴ شکست خورد.

تیم ایران با ترکیب علی پاکدامن، محمد فتوحی و محمد رهبری به مصاف مصر رفت.

در این دیدار پاکدامن ۱۳ امتیاز به دست آورد و ۱۵ امتیاز از دست داد، محمد فتوحی ۶ امتیاز کسب کرد و ۱۵ امتیاز از دست داد و محمد رهبری هم ۱۵ امتیاز از دست داد و تنها ۵ امتیاز گرفت.

به این ترتیب ایران تیم ایران مقام ششم را در المپیک توکیو کسب کرد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->