وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» اسرائیل + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون دبیرکل حزب الله: از رویارویی با اسرائیل دست نخواهیم کشید کنایه همراه امیرعبداللهیان به خبرنگاری درباره حمله ادعایی اسرائیل + فیلم ابراز نگرانی عراق از حمله به برخی مواضع در اصفهان حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس زمان تصمیم‌گیری برای تعطیلی پنجشنبه‌ها مشخص شد
سرخط خبرها

مخالفت عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با طرح محدود کردن اینترنت

  • کد خبر: ۷۵۹۱۱
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
مخالفت عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با طرح محدود کردن اینترنت
نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی در واکنش به تصویب طرح صیانت از فضای مجازی گفت: مجلس در وانفسای مشکلات بی شمار کشور به دنبال تصویب این طرح است که به نظر می‌رسد تصویب نهایی نخواهد شد.
به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام محمد باقری بنابی با بیان اینکه مخالف اجرای طرح محدود کردن اینترنت و پیام رسان‌های خارجی است، افزود: ما به عنوان نمایندگان مجلس اگر به دنبال حفظ حقوق مردم هستیم باید دغدغه‌های آن‌ها را لحاظ کنیم.

نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی در واکنش به تصویب این طرح گفت: مجلس در وانفسای مشکلات بی شمار کشور به دنبال تصویب این طرح است که به نظر می‌رسد تصویب نهایی نخواهد شد.

وی تصریح کرد: متأسفانه فضایی در مجلس حاکم شد و این قانون به تصویب رسید، ولی بنده معتقد به این تصمیم گیری در فضای بسته نیستم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه در بحث ماهواره در کشور قوانینی پیش بینی شده است، ولی هم اکنون بالای ۷۰ درصد مردم از ماهواره استفاده می‌کنند. از این رو عملاً نمی‌توانیم در شرایط و موقعیت فعلی فضای مجازی را محدود کنیم و به جای این موضوع باید به فکر حل مشکلات و درد‌های مردم باشیم. مجلس نباید با تصویب این طرح به حاشیه برود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در ۱۴ ماه گذشته مجلس قدم‌های خوبی را برداشته است؛ افزود: در بحث اخذ مالیات برای خانه‌های خالی با رصدی که شده یک میلیون و ۳۰۰ هزار خانه خالی در کشور وجود دارد که مجلس دولت را مکلف کرده از این منازل مالیات اخذ شود و اگر منابع مالی به سمت تولید و اشتغال برود، قدم‌های بزرگی برداشته خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین به مالیات بر سرمایه نیز اشاره کرد و افزود: از طریق مالیات و سرمایه می‌توان منابع کشور را به سمت تولید هدایت کرد و خواهش می‌کنیم افرادی که درد مردم را درک می‌کنند، بیایند و منافع مردم را در نظر بگیرند.

حجت الاسلام باقری بنابی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای دوره پنجم شورا‌های اسلامی شهر و روستا گفت: امروز دغدغه اصلی شورا‌های اسلامی شهر و روستا جذب سرمایه گذار باشد و تا زمانی که به فکر جذب سرمایه گذار نباشیم امکان جذب منابع و توسعه و پیشرفت در شهر و روستا‌ها فراهم نخواهد بود.

وی تصریح کرد: از این رو باید برای حل مشکلات عمرانی به فکر جذب سرمایه گذار و به دنبال آن جذب سرمایه به شهر و روستا‌ها باشیم.
 
 
منبع:مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->