سرخط خبرها
بعد از چند ماه اداره‌شدن معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ثامن با سرپرست

علی عابدزاده معاون شد

  • کد خبر: ۷۶۴۶
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۲
علی عابدزاده معاون شد
نظامی- بعداز چندماه اداره‌شدن معاونت‌ شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ثامن با سرپرست، علی عابدزاده، به‌عنوان معاون جدید شهرسازی و معماری این محدوده معرفی شد.
به گزارش شهرآرامحله، در مراسمی با حضور عرفانیان، معاون اداره کل امور شهرسازی شهرداری مشهد، نعمتی، شهردار منطقه ثامن و تعدادی از معاونان و مدیران مجموعه نهاد مجری طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، معاون جدید معرفی شد و از زحمات و تلاش‌های سیدحسین موسوی در طول دوران سرپرستی معاونت شهرسازی و معماری منطقه ثامن قدردانی شد.
در این جلسه سیدمصطفی نعمتی، شهردار منطقه ثامن، خدمت صادقانه و رضایتمندی شهروندان را از مهم‌ترین اصول کاری در این منطقه بیان کرد و افزود: آنچه مهم است تکریم ارباب‌رجوع و صحت عملکرد در ارائه خدمات مطلوب می‌باشد.
وی در ادامه با بیان این مطلب که معاون شهرسازی نقش مهمی در کسب درآمد و تحقق برنامه‌های شهرداری‌ها دارد، گفت: درصد بسیار زیادی از مراجعه‌های شهروندان به این قسمت از شهرداری‌هاست و امیدواریم این معاونت در کوتاه‌مدت و بلندمدت پیامدهای مثبت و ارزشمندی داشته باشد.
وی تصریح کرد: خوشبختانه در 2سال اخیر و در دوره پنجم فعالیت مدیریت شهری، یکی از سیاست‌های اصلی ما ارتقای رضایتمندی شهروندان بوده که این امر در انتصابات جدید منطقه نیز مدنظر قرار گرفته است.
نعمتی افزود: در مدت مذکور باوجود مهندس علی شیرازی (معاون وقت شهرسازی و معماری منطقه که اکنون به‌عنوان شهردار منطقه8 مشهد مقدس منصوب شده است) و فعالیت نزدیک به یک‌سال وی و تلاش‌های سایر همکاران، به این هدف رسیدیم و بخش عمده‌ای از نارضایتی‌های شهروندان کاسته شد.
همچنین با رفع موانع و مشکلات و کاهش بوروکراسی‌ها، مراودات سرمایه‌گذاران و شهروندان با مجموعه نهاد مجری طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی از سرگرفته و این حوزه به‌خوبی پویا شد.
شهردار منطقه ثامن در ادامه با اشاره به اینکه این منطقه شهری وظیفه نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های بازآفرینی شهری کشور را برعهده دارد و از جایگاه ویژه‌ای بین مناطق سیزده‌گانه شهری مشهد برخوردار است، تأکید کرد: البته این وجه تمایز و هم‌جواری با ملجأ منور حضرت ثامن‌الائمه(ع)، منطقه ثامن را دارای ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ویژه کرده است که مجموعه همکاران ما، به‌ویژه در معاونت شهرسازی باید با هم‌افزایی، درست کارکردن و رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌ای، کدهای درآمدی آن را پویا و فعال کنند. علی عابدزاده، عضو کارگروه تخصصی کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد در دوره پنجم، دانشجوی دکترای شهرسازی و نیز از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و دانشگاه غیرانتفاعی خیام مشهد است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->