محرومیت ۶ جلسه‌ای مهرداد محمدی تایید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس ابوالفضل جلالی در استقلال ماندنی شد + عکس واکنش لیونل مسی به اتفاقات بازی آرژانتین و مراکش+ عکس ماجرای گل عجیب آرژانتین در المپیک چه بود؟+ ویدیو شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید تاریخ و ساعت بازی تیم‌های فوتسال فرش آرا و سن ایچ (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) | نبرد هم‌پله‌ها اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! علیرضا رضایی: از اعتبار کشتی خراسان دفاع می‌کنیم
سرخط خبرها

مهاجم سابق پدیده در آستانه استقلالی شدن

  • کد خبر: ۷۶۷۰۵
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
مهاجم سابق پدیده در آستانه استقلالی شدن
به نظر می رسد مهاجم پیشین تیم پدیده به زودی استقلالی شود.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال این بود تا امین قاسمی نژاد مهاجم تیم پدیده را به استقلال بیاورد اما این انتقال در نهایت رخ نداد.

با پایان فصل و از آن جایی که قرارداد قاسمی‌نژاد با پدیده به پایان رسیده حالا مذاکرات این بازیکن با باشگاه استقلال برای آبی پوش شدن دوباره آغاز شده است.

گفته می‌شود در صورت جدایی شیخ دیاباته از استقلال که احتمال آن زیاد است قاسمی‌نژاد جایگزین این مهاجم در جمع آبی پوشان می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->