نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

استارت تیم ملی بعد از فینال جام حذفی

  • کد خبر: ۷۶۷۶۳
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
استارت تیم ملی بعد از فینال جام حذفی
جلسـه عزیـزی‌خـادم و اسکوچیــچ بــرای شــروع رســمی تمرینــات تیــم ملی فوتبــال برگزار و برنامه ریزی مربوط به نخستین تمرین و اردوی تیم ملی نیز آغاز شد.
به گزارش شهرآرانیوز، کمتر از یک ماه دیگر تیم ملی فوتبال کشورمان در شروع مسابقات مهم مقدماتی جام‌جهانی باید به‌مصاف تیم سوریه برود؛ مسابقه‌ای که قرار است به میزبانی این کشور عربی برگزار شود و تیم ملی امیدوار است با پیروزی در این مسابقه گام بزرگی برای صعود بردارد. قرار است تمرینات تیم ملی فوتبال بعد از برگزاری فینال جام حذفی که یکشنبه این هفته انجام خواهد شد، آغاز شود. در‌همین‌راستا روز گذشته جلسه مشترکی بین شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، دراگان اسکوچیچ، مجتبی خورشیدی و محمودرضا رضایی در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد. در این جلسه اسکوچیچ درباره برنامه‌ها و اردو‌های تیم ملی به‌منظور حضوری قدرتمند در مسابقات مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی‌۲۰۲۲ قطر توضیحاتی را به رئیس فدراسیون ارائه داد. همچنین عزیزی‌خادم در این نشست حمایت همه‌جانبه خود را از تیم ملی اعلام کرد.


تیم ملی در تهران مهیای جام‌جهانی می‌شود

ایران برنامه‌ای برای برپایی اردو در خارج از کشور ندارد و برخلاف بیشتر حریفان خود برنامه‌های آماده سازی اش را در ایران انجام خواهد داد. این به‌خاطر ترافیک برنامه‌ها در فوتبال ایران و اینکه بازیکنان باید با حضور در تمرینات تیم‌های باشگاهی برای فصل جدید آماده شوند، است.
 
هم‌اکنون تمرینات تیم‌های فوتبال باشگاهی به‌جز تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی تعطیل شده است و با توجه به شروع مسابقات فصل جدید از دوم یا سوم مهر به نظر می‌رسد تمرینات باشگاه‌ها در پایان ماه جاری از سر گرفته می‌شود. در شهریور علاوه بر بازی‌های تیم ملی، بازی‌های تیم‌های ایرانی در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ریزی شده است و عملا جایی برای برنامه‌ریزی اردوی تیم ملی در خارج از کشور وجود ندارد و تیم ملی پیش از بازی نخست با برپایی اردو در تهران مهیای حضور در دیدار‌های مقدماتی جام‌جهانی‌۲۰۲۲ می‌شود. تیم ملی در بازی نخست خود ۱۱‌شهریور در ورزشگاه آزادی میزبان سوریه خواهد بود و ۵ روز بعد از این بازی باید در دوحه به‌مصاف تیم ملی عراق برود. برنامه آماده‌سازی تیم ملی به‌زودی از‌سوی سایت فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود.


آغاز اردوی شاگردان ادووکات در بغداد

در‌حالی‌که فدراسیون فوتبال عراق به‌دنبال برگزاری اردوی آماده‌سازی این تیم در ترکیه و پس از آن اسپانیاست، به درخواست دیک ادووکات هلندی اردوی تیم ملی عراق از امروز (شنبه) در بغداد آغاز می‌شود. بر‌این‌اساس ۳۵ بازیکن در اردوی داخلی عراق حاضر خواهند شد. همچنین با توجه به حضور لژیونر‌های عراقی در تمرینات تیم‌های باشگاهی، عدنان درجال از باشگاه‌های قطری درخواست می‌کند مجوز حضور بشار رسن، مهند علی، ایمن حسین و امجد عطوان را در اردو‌های ترکیه و اسپانیا به‌مدت ۲۰‌روز صادر کنند. اعضای تیم ملی عراق پس از شروع مرحله نخست تمرینات در بغداد راهی ترکیه خواهند شد و بعد از ۱۰ روز این کشور را به مقصد اسپانیا ترک می‌کنند.
 
تیم ملی عراق در طول اردو‌های برون‌مرزی پیش‌روی خودش ۴ مسابقه تدارکاتی برگزار خواهد کرد که طبق درخواست ادووکات باید در سطح بالا و مقابل حریفان قدرتمند انجام شود. همچنین تیم ملی فوتبال امارات برای آمادگی هر‌چه‌بیشتر در انتخابی جام‌جهانی در صربستان اردوی یک‌هفته‌ای برگزار خواهد کرد. امارات در انتخابی جام‌جهانی‌۲۰۲۲ قطر در گروه نخست با تیم‌های ایران، کره جنوبی، عراق، سوریه و لبنان هم‌گروه است. این اردوی نخست اماراتی‌ها‌ست و قرار است که مرحله دوم اردو از ۲۶‌آگوست برگزار شود. تیم ملی فوتبال امارات در نخستین بازی خود در مرحله انتخابی جام‌جهانی‌۲۰۲۲ قطر ۲‌سپتامبر (۱۱‌شهریور) در ورزشگاه زعبیل به‌مصاف لبنان خواهد رفت.


۳ دیدار دوستانه سوریه برای شبیه‌سازی ایران

سوریه، اولین حریف ایران، نیز در حال طی‌کردن مراحل آماده‌سازی خود است. فدراسیون فوتبال این کشور برای شبیه‌سازی دیدار با ایران، ۳ درخواست بازی دوستانه برای فدراسیون‌های استرالیا، آذربایجان و ازبکستان ارسال کرده است. علت انتخاب این ۳ تیم نیز شبیه‌بودن سبکِ بازی آن‌ها به تیم ملی فوتبال ایران عنوان شده که قرار است در سومین دیدار از مرحله مقدماتی جام‌جهانی به‌مصاف هم بروند. ظاهرا سوریه هنوز تأییدیه رسمی از هیچ فدراسیونی مبنی‌بر موافقت با برگزاری دیدار دوستانه دریافت نکرده و این در‌حالی است که کادر فنی تیم ملی این کشور به سرپرستی نزار محروس در دیدار دوستانه‌ای که این هفته در حلب برگزار می‌شود، خواستار رویارویی با تیم ملی المپیک سوریه شده است. یک خبر دیگر در‌رابطه با تیم ملی سوریه این است که کمیته بازیکنان حرفه‌ای در فدراسیون فوتبال در حال تشدید تماس‌ها و مذاکرات خود با تعدادی از بازیکنان سوری است که در کشور‌های آرژانتین، سوئد و یونان بازی می‌کنند تا آن‌ها را به درخواست مستقیم محروس، برای حضور در تیم ملی ترغیب کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->