نتیجه بازی پرتغال و اسلوونی+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| کامبک رونالدو و یاران ویدیو پنالتی از دست رفته رونالدو مقابل اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ | کریس همچنان ناکام در گلزنی! بازدید سرزده استاندار خراسان رضوی از سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه (ع) نتیجه بازی بلژیک و فرانسه(۱۱ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل و خلاصه بازی| خداحافظ دی بروینه! گاریدو برای پرسپولیس دردسرساز می‌شود ترس بیرانوند از پرسپولیسی شدن نیازمند پرسپولیس شامل کسر سهمیه خارجی نمی‌شود ترابی همچنان در دسترس پرسپولیس نیست اردوی خارجی پرسپولیس روی هوا پخش زنده بازی پرتغال و اسلوونی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شبی که سوئیس جشن انگلیسی‌ها را خراب کرد سفر آقای گل اسبق استقلال به فرانسه بلانکو: ۲۴ ساعت قبل از اولین تمرین در تهران هستم شرط مشترک استقلال و پرسپولیس برای بازیکنان ازبکستانی  نکونام تشکیل این دو کمیته را در استقلال منتفی کرد پیشنهاد ۸۰ میلیاردی به آقایی‌پور باشگاه استقلال در انتظار تست پزشکی آلمدین زیلیکیچ پخش زنده بازی فرانسه و بلژیک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تمدید قرارداد عجیب استقلال با جلالی | مدافع‌ آبی‌پوشان نیم‌فصل دوم باز می‌گردد؟ حضور رامین رضاییان در پرسپولیس کاملا منتفی شد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

جنگ بر سر شهریار مغانلو| ستاره در ۳ راهی پرسپولیس، سانتا و سپاهان

  • کد خبر: ۷۶۸۶۴
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
جنگ بر سر شهریار مغانلو| ستاره در ۳ راهی پرسپولیس، سانتا و سپاهان
سانتاکلارا تکلیف تیم بعدی مغانلو را مشخص می‌کند و هنوز مشخص نیست که مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در این تیم می‌ماند یا راهی سپاهان می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، چند‌روزی از پایان لیگ بیستم می‌گذرد و حالا تیم‌های مختلف در تکاپوی بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده هستند تا از همین حالا بازار داغ نقل‌و‌انتقالات تابستانی شکل بگیرد و علاقه‌مندان به فوتبال در انتظار اخبار هیجان انگیز آن باشند. یکی از جذاب‌ترین پرونده‌های نقل‌و‌انتقالات که در روز‌های آینده سرنوشتش مشخص می‌شود، مربوط به شهریار مغانلوست که دیروز تهران را به مقصد پرتغال ترک کرد تا تکلیفش را با سانتاکلارا روشن کند؛ باشگاهی که کلید حل این معمای بزرگ فوتبال ایران است.

 

در سوی دیگر محرم نویدکیا در کنفرانس پیش از دیدار پایانی فصل از لژیونر‌شدن ۳ بازیکن تیمش حرف زد که یکی از آن‌ها محمد محبی بود. پس از پایان بازی از این بازیکن تقدیر شد، ولی او در مصاحبه با خبرنگاران باوجود اینکه حضورش در لیگ پرتغال برای فصل آینده را قطعی دانست، از نام‌بردن تیمش خودداری کرد تا بر ابهام‌ها بیفزاید.

 

اما این‌طور که خبر می‌رسد، باشگاه بعدی محمد محبی، سانتاکلارای پرتغال است و در‌صورتی‌که این فرضیه را در نظر بگیریم، می‌توانیم فرضیه دیگری را در‌این زمینه مطرح کنیم و آن هم معاوضه محمد محبی و شهریار مغانلو است. در‌این‌رابطه باشگاه پرتغالی خواهان مبلغ ۵۰۰‌هزار دلار برای آزاد‌کردن شهریار مغانلو شده است؛ اما پرسپولیس به صراحت اعلام کرده که توانایی پرداخت این مبلغ را ندارد، ولی برای سپاهان قطعا ماجرا با توجه به وارد‌شدن محبی به این معامله متفاوت است و با توجه به بند فسخ محبی که حداقل ۱۲۰‌هزار دلار تعیین شده، محمدرضا ساکت شرایط مناسب‌تری برای جذب شهریار مغانلو نسبت به مدیران پرسپولیس پیش‌رو دارد.

 

به این موارد باید علاقه محرم نویدکیا را نیز به این مهاجم بلندقامت و زهردار فوتبال ایران اضافه کرد. نویدکیا که در اولین سال مربیگری نیز شهریار را در فهرست بازیکنان مدنظر خود قرار داده بود، تنها به‌این‌دلیل موفق به جذب این بازیکن نشد که مغانلو راهی فوتبال اروپا شد و اگر در ایران می‌ماند، شاید از ابتدای لیگ بیستم برای سپاهان به میدان می‌رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->