کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

افتخار آفرینی دوباره برای بازیکنان آمریکایی در المپیک توکیو

  • کد خبر: ۷۷۱۳۳
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
افتخار آفرینی دوباره برای بازیکنان آمریکایی در المپیک توکیو
تیم ملی آمریکا به چهارمین قهرمانی پیاپی در المپیک دست یافت.

علیرضا امیری/شهرآرانیوز، در دیدار نهایی بسکتبال المپیک توکیو تیم ملی آمریکا توانست با پیروزی مقابل تیم قدرتمند فرانسه به مدال طلای المپیک دست پیدا کند.

نقشه‌های هر دو تیم در کوارتر ۱
تیم ملی آمریکا در این مسابقه حساس با سه پوینت گارد (لیلارد، بوکر، هالیدی) به همراه کوین دورانت در پوزیشن چهار و ادبایو در پویشن پنج وارد مسابقه شد که نشان دهنده این است که نقشه آمریکایی‌ها بر روی سرعت دادن به بازی و استفاده ازشوت‌های ۳ امتیازی بوده به همین خاطر ترکیب ابتدایی خودشان را نسبتا کوتاه قد به زمین فرستادند، اما فرانسوی‌ها کوارتر یک را بهتر شروع کردند و بااستفاده از قدرت رودی گوبرت در منطقه رنگی نبض بازی را در دست گرفتند، گوبرت در ریباند‌های دفاع و حمله عملکرد خیره کننده‌ای داشت و بااستفاده از بدن قوی خود اسکرین‌های متعدد و موثری را برای بازیکنان پیرامونی فرانسه قرار می‌داد تا از توانایی فضا سازی خود استفاده کند.

عملکرد دفاعی هر دو تیم
تیم ملی فرانسه و آمریکا هردو به صورت یارگیری دفاع می‌کردند و هرکدام ازاین دوتیم یک نکته قابل توجه در دفاع داشتند، نکته قابل توجه دفاع فرانسه، فشار دفاعی بود که درمقابل آمریکا ایجاد می‌کردند و هربازیکن از فرانسه به خوبی close out‌ها را اجرا می‌کرد و در پوشش‌ها هم قوی عمل می‌کردند، اما در رابطه با تیم ملی آمریکا نکته‌ای که بسیار جالب بود سوییچ کردن متعدد بازیکنای آمریکا در دفاع بود که فرانسوی هارا دچار مشکل کرده بود.

عملکرد تیم ملی آمریکا در حمله
آمریکایی‌ها که تیم خود را کوتاه انتخاب کردند برای شروع بازی در ترانزیشن‌ها عملکرد قابل قبولی داشتند و Fast break point‌های خوبی گرفتند، اما در روند عملکردهجومی آمریکا یک نکته چندین بار به چشم آمد، آن‌ها که از ۴ بازیکن پیرامونی استفاده میکردند، در حمله به صورت four out one in قرار می‌گرفتند تا با قرار گیری ۴ بازیکن در موقعیت شوت ۳ امتیازی، شرایط خوبی را برای شوت‌های ۳ امتیازی و easy داشته باشند.

عملکرد تیم ملی فرانسه در حمله
تیم ملی فرانسه در این مسابقه ازشرایط کوتاه قدی آمریکایی‌ها استفاده کرد و بااستفاده از میس مچ‌هایی که بین روی گوبرت و بازیکنان آمریکا در منطقه رنگی ایجاد میشد امتیازی گیری می‌کردند که در این امر ناندو با پاس‌های خوبش به گوبرت کمک زیادی کرد.

نکته مثبت آمریکا در انتهای بازی
آمریکایی‌ها که از مهارت‌های فردی لازم برخوردار بودند، زمانی که فرانسه از دفاع پرس تمام زمین استفاده می‌کرد، آمریکا از این شرایط به خوبی خارج میشد، اما دلیل این اتفاق چه بود؟ آمریکایی‌ها با پاس‌های زیاد، اسکرین قرار دادن، هنداف و دریبلینگ خوب بازیکنان Big man از پرس فرانسه خارج میشد و امتیاز گیری می‌کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->