سرخط خبرها

ابتلای سحر ولدبیگی، حمید لولایی و هومن حاجی‌عبداللهی به کرونا

  • کد خبر: ۷۷۳۷۵
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
  • ۱
ابتلای سحر ولدبیگی، حمید لولایی و هومن حاجی‌عبداللهی به کرونا
سحر ولدبیگی، هومن حاجی‌عبداللهی و حمید لولایی به کرونا مبتلا شده‌اند و حال هیچکدام خوب نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، میرطاهر مظلومی، بازیگر تلویزیون گفت: بسیار دیگری از بازیگران نیز به کرونا مبتلا شده‌اند و این روز‌ها حال خوبی ندارند از جمله آن‌ها سحر ولدبیگی، حمید لولایی و هومن حاجی عبدالهی هستند که روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارند.

میرطاهری مظلومی در واکنش به درگذشت علی سلیمانی گفت: متاسفانه علی عزیز که در بیمارستان بستری بود و حالش رو به بهبود بود ناگهان با وضعیت بدی مواجه شد و صبح امروز با افت شدید اکسیژن خون درگذشت.

بازیگر «نون خ» در همین راستا ابراز کرد: علی سلیمانی بازیگر بسیار شریف و با انگیزه‌ای بود و به دلیل اینکه این روز‌ها سر کار و مشغول ایفای نقش بود دچار این ویروس شد.

 

ابتلای سحر ولدبیگی، حمید لولایی و هومن حاجی عبدالهی به کرونا



این بازیگر تلویزیون تاکید کرد: بسیار دیگری از بازیگران نیز به کرونا مبتلا شده‌اند و این روز‌ها حال خوبی ندارند از جمله آن‌ها سحر ولدبیگی، حمید لولایی و هومن حاجی عبدالهی هستند که روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارند.

 

ابتلای سحر ولدبیگی، حمید لولایی و هومن حاجی عبدالهی به کرونا



مظلومی خاطرنشان کرد: از مسئولین بخواهید هنرمندان به ویژه بازیگران را واکسینه کنند ما بیشتر از هر قشر دیگری در خطر هستیم.

منبع: میزان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
0
0
دعا گو باشیم تمام مریض ها زودتر شفا پیدا کنند. تمام مردم در خطر هستند و باید روند واکسینه کردن کلیه اقشار مردم سریع تر بشه. اکثر کشورهای جهان به مهار این ویروس رسیدند ولی متاسفانه کشور ما درگیر سنگین ترین موج این بیماری از شروع تا کنون شده است!!! ادعای تولید واکسن و همچنین واردات واکسن هم که کرده اند مسئولین. نکنه تولید می کنید و وارد می کنند و بعدش صادر می کنند!؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->