رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید به تصویب دولت رسید | افزایش جریمه رانندگی تصویب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر نوروزی در بوستان غدیر مشهد (۸ فروردین ۱۴۰۳) مراسم وداع با پیکر شهید حاج ابوالفضل لطیف زاده در مشهد (۸ فروردین۱۴۰۳) + ویدئو صندوق بین‌المللی پول ۸۸۰میلیون دلار وام به اوکراین داد | زلنسکی: خرجِ مبارزه با تهاجم روسیه می‌شود حمله هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان (۸ فروردین ۱۴۰۳) فرانسه و ترکیه همکاری نظامی با اسرائیل را تکذیب کردند آمریکا: حمله هوایی به سوریه کار ما نبود آمریکا: همکاری گازی پاکستان با ایران خطرناک است حمله پهپادی مقاومت عراق به اسرائیل اذعان رژیم صهیونیستی به کشته شدن اسیر خود در غزه نشست رمضانی رئیسی با خیّران + فیلم
سرخط خبرها

درخواست آمریکا از کره شمالی برای بازگشت به میز گفتگو

  • کد خبر: ۷۸۳۹۴
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
درخواست آمریکا از کره شمالی برای بازگشت به میز گفتگو
نماینده ویژه ایالت متحده آمریکا در امور کره شمالی، روز دوشنبه در جریان سفر خود به کره جنوبی اعلام کرد که آمریکا رویکرد خصمانه‌ای علیه پیونگ یانگ ندارد و آماده دیدار با مقامات این کشور در هر زمان و مکانی است.

عاطفه همایونی | شهرآرانیوز؛ نماینده ویژه ایالت متحده آمریکا در امور کره شمالی، روز دوشنبه در جریان سفر خود به کره جنوبی اعلام کرد که آمریکا رویکرد خصمانه‌ای علیه پیونگ یانگ ندارد و آماده دیدار با مقامات این کشور در هر زمان و مکانی است. سونگ کیم روز شنبه برای سفری چهارروزه وارد سئول، پایتخت کره جنوبی، شد. این سفر درحالی صورت گرفت که در ماه ژوئیه، تنش‌ها در روابط میان دو کره باعث شد کره شمالی به رزمایش‌های مشترک آمریکا و کره جنوبی اعتراض کند و به این دو کشور هشدار دهد که این گونه رزمایش‌ها می‌تواند به بحرانی امنیتی در منطقه تبدیل شود.

 

سونگ کیم پس از دیدار با همتای کره جنوبی خود، نو کیو دوک، به خبرنگاران گفت: ایالات متحده رویکرد خصمانه‌ای به کره شمالی ندارد. وی تأکید کرد: رزمایش‌های مشترک میان آمریکا و کره جنوبی مدت هاست که اجرا می‌شود و فرایندی عادی است که صرفا ماهیت دفاعی دارد و از امنیت هر دو کشور حمایت می‌کند.


همچنین کیو دوک اظهار کرد که دو فرستاده ویژه در این دیدار درباره کمک‌های بشردوستانه احتمالی به کره شمالی و راه‌های ازسرگیری مذاکرات خلع سلاح هسته‌ای این کشور گفتگو کرده اند. وی تأکید کرد: ما توافق کردیم که برای ازسرگیری مذاکرات با کره شمالی در اولین فرصت همکاری کنیم.
به گزارش «رویترز»، فرستاده ویژه دولت آمریکا در امور کره شمالی همچنین قرار است با ایگور مورگولف، معاون وزیر خارجه روسیه که هم اکنون در سئول است، دیدار و گفتگو کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->