قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

سید حسین حسینی خوشحال از تمدید قرارداد با استقلال+عکس

  • کد خبر: ۷۸۴۲۹
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
سید حسین حسینی خوشحال از تمدید قرارداد با استقلال+عکس
سید حسین حسینی از اینکه دوباره قراردادش را با استقلال تمدید کرده بسیار خوشحال است. دروازه‌بان استقلال به دنبال دستیابی به جام قهرمانی با استقلال است. او برای فصل جدید نقشه‌های تازه‌ای دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سید حسین حسینی، بعد از کش و قوس‌های فراوان و درحالی که فاصله چندانی تا جدایی از استقلال نداشت، سرانجام قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد. حسینی بعد از تمدید قراردادش و تداوم حضور در باشگاهی که سال‌ها است پیراهنش را می‌پوشید گفت: «پیراهن استقلال را ساده به دست نیاوردم که ساده از دستش بدهم. اتفاقاتی رخ داد که من را تا مرز جدایی از استقلال پیش برد، اما بعد از آن باشگاه پیگیر وضعیتم شد و سوء تفاهم‌ها از بین رفت. من خودم را همیشه مدیون استقلال می‌دانم. از سنین نوجوانی دراین باشگاه بودم و زحمات زیادی کشیدم تا به پیراهن این باشگاه رسیدم. هیچ وقت دوست نداشتم ساده پیراهنی را که سال‌ها برایش رنج کشیدم را از دست بدهم. برای همین وقتی دیدم باشگاه همچنان دوست دارد من در این تیم باشم بلافاصله قراردادم را تمدید کرم.»

حسینی درباره احساسش گفت:« خیلی خوشحالم. چون به چیزی که خواستم رسیدم. من از تیم‌های بزرگ مانند سپاهان هم پیشنهاد داشتم و حتی آقای نویدکیا هم با من تماس گرفت اما استقلال برای من اولویت بود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->