تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

قاسمی نژاد چگونه به لیست مجیدی بازگشت و استقلالی شد؟

  • کد خبر: ۷۸۶۶۶
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
قاسمی نژاد چگونه به لیست مجیدی بازگشت و استقلالی شد؟
درحالی که فرهاد مجیدی درآخرین مصاحبه خود اعلام کرده بود قاسمی نژاد درلیستش نیست، اما این بازیکن درنهایت با استقلال قرارداد امضاء کرد تا این سوال به وجود آید که آیا سرمربی استقلال با این قرارداد موافق بوده یا خیر؟!
گروه ورزش|شهرآرانیوز، امین قاسمی نژاد که درنیم فصل نیز مورد توجه استقلال قرار داشت سرانجام به این تیم پیوست. این قرارداد در شرایطی امضاء شد که بازیکن سابق تیم پدید به گفته سرمربی استقلال در لیست این تیم حضور نداشت! مجیدی در مصاحبه آخر خود به این موضوع اشاره کرده بود، اما مدیران استقلال سرانجام با این بازیکن به توافق رسیدند. حالا این سوال مطرح است که آیا قاسمی نژاد در لیست مجیدی بوده یا خیر؟ مصاحبه اخیر مجیدی ابهام‌های بسیاری را در خصوص این انتقال به وجود آورده است. به هرحال این انتقال انجام شده و احتمال دارد شیمبا نیز به زودی به استقلال ملحق شود.
یادآوری مصاحبه مجیدی درتاریخ ۲ شهریور:

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قاسمی‌نژاد هم‌چنان در لیست او حضور دارد، گفت: او از بازیکنان بسیار خوب لیگ است، ولی برای این فصل در لیست من نیست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->