افت ۲۰۰ هکتاری سطح زیر کشت مزارع گل محمدی در خراسان رضوی چه دارایی‌هایی شامل مالیات می‌شوند؟ | مصوبه جدید مجلس درباره مالیات بر عایدی سرمایه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پاداش ۴۷ میلیونی برای مشترکان خانگی | گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد مراحل ثبت رایگان قرارداد اجاره بها در سامانه خودنویس چگونه است؟ + لینک و راهنما آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو + نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی قیمت طلا و سکه در روز‌های آینده (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش چراغ خاموش قیمت خودرو‌های داخلی در بازار (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ۵۰ درصدی پژوپارس ایران خودرو اشک مشتریان را در آورد رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد | انفجار قیمت خودروی نوستالژیک! + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بورس قرمزپوش شد | دیدگاه مثبت کارشناسان درباره روند آتی بازار سرمایه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان رهن و اجاره ملک در منطقه آبکوه مشهد چقدر است؟ + جدول (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵۰۰کیلو زعفران فردا (۵ اردیبهشت) در بورس کالا عرضه می‌شود افزایش احتمالی حقوق و دستمزد کارگری منوط به استقرار مجلس جدید | ۶۵ درصد واحد‌های صنعتی خراسان‌رضوی به طرح طبقه‌بندی مشاغل پیوستند تورم در خراسان رضوی افزایشی شد + علت طلای سرخ در سیطره دلال‌ها آیا سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ هدف سازمان امور مالیاتی، شناسایی بدون‌پرونده‌ها و زیرزمینی‌هاست | شناسایی ۱۰۰ مؤدی جدید و مطالبه  بیش از  ۳۰۰۰ میلیارد تومان مالیات + فیلم کاهش قیمت و افزایش حباب سکه به دنبال گران‌شدن دلار + جدول (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بخش املاک «دیوار» و «شیپور» مسدود می‌شود + علت توضیحات دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو تامین زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنج‌شنبه تخلف است مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو دستخوش تغییر می‌شود زمان پایان اعتبار مجوز‌های کاغذی اعلام شد پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران
سرخط خبرها

پیش ثبت نام جاماندگان یارانه آغاز شد + لینک سامانه

  • کد خبر: ۷۹۲۶۷
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
  • ۱۱
پیش ثبت نام جاماندگان یارانه آغاز شد + لینک سامانه
قرار است به کسانی که یارانه نمی‌گیرند فرصت ثبت نام یارانه داده شود. برای انجام پیش ثبت نام جاماندگان یارانه، افراد باید به سامانه حمایت معیشت مراجعه کنند و در انجا ثبت مشخصات را انجام دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس تصمیم اتخاذ شده جاماندگان از دریافت یارانه و کسانی که از سال ۱۳۹۳ به این سو یارانه دریافت نکرده‌اند می‌تواند نسبت به ثبت‌نام برای دریافت یارانه اقدام نمایند.


بر این اساس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قالب سامانه رسیدگی به درخواست کمک حمایت معیشتی و یارانه نقدی، امکان ثبت نام یارانه بگیران جدید را فراهم کرده است.


این درخواست می‌تواند هم درخواست دریافت یارانه نقدی و هم یارانه معیشتی را در بگیرد.   بر این اساس ثبت نام کمک حمایت معیشتی، برای خانوار‌هایی که تاکنون برای دریافت یارانه ثبت نام نکرده اند امکانپذیر است. همچنین خانوار‌هایی که از اردیبهشت ۹۳ به بعد یارانه دریافت نکرده اند نیز میتوانند اقدام به ثبت نام نمایند.


در این سامانه اعلام شده است کارکنان نیرو‌های مسلح در این سامانه ثبت نام نکنند و امور مربوط به کمک حمایت معیشتی را کما فی السابق از نهاد مربوطه پیگیری نمایند.


همچنین لازم است که اطلاعات وارد شده مربوط به سرپرست خانوار باشد و ترجیحاً شماره تلفن همراه وارد شده نیز به نام سرپرست خانوار باشد. تاکید شده است پیش از ثبت اطلاعات، از صحت شماره تلفن همراه وارد شده اطمینان حاصل نمایید، زیرا اطلاع‌رسانی‌های بعدی تنها از طریق شماره وارد شده صورت خواهد گرفت.


در ابتدای خرداد هیات وزیران مصوب کرد که به همه کسانی که یارانه نمی‌گیرند فرصت داده شود که برای دریافت یارانه نقدی و معیشتی ثبت نام کنند.

 

طبق طرح‌هایی حمایتی که دولت‌ها برای خانوار‌ها در نظر می‌گیرند، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظیفه شناسایی مشمولان را به عهده دارد. در واقع پس از تصمیم‌گیری برای اجرای طرح‌های یارانه‌ای و حمایتی چند سازمان و وزارتخانه از جمله وزارت کار، سازمان برنامه و بودجه، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها و … از مرحله ثبت‌نام، پالایش اطلاعات متقاضیان تا مرحله نهایی واریز را انجام می‌دهند.


بر این اساس ثبت نام به منزله دریافت یارانه نیست. در این مرحله اعلام مشخصات خانوار متقاضی به معنای پیش ثبت نا تلقی می‌شود و پس از بررسی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نتیجه به تقاضیان اعلام خواهد شد.


برای انجام این پیش ثبت‌نام افراد باید به سامانه حمایت معیشت به آدرس «https://hemayat.mcls.gov.ir/» مراجعه کنند. افراد باید در این سامانه روی گزینه «ثبت خانوار جدید» کلیک کنند و اطلاعات خود را وارد کنند تا پیش ثبت نام انجام شود.

 

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
سیامک غریب دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
0
0
سلام شما چرا یارانه نقدی من قطع کردین
سیامک غریب دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
0
0
سلام چرا ۳ساله یارانه من قطع کردین ۲ نفر هستیم مستاجرام
Kavaghanbari
United States of America
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
0
0
من مجردم ۳۳سالمه بیکارم یارانمو قطع کردین
امید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
0
توراخدا خجالت بکشید مسخره کردی ملت شهیدپرورو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
0
بابا یارانه این مردم زجر کشیده رو بدیید کم بدین به کشورهای دیگه
نواب جدگال
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
0
0
من یک کار گر هستم یارانه ام قطع هستند
عبدالله تماج
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
0
0
سلام چرا اعلام میکنیدثبت نام یارانه آغازشداماسایت همیشه بسته است خواهشاسایت رابازکنیدبعداعلام
آصف جوھری
Germany
۰۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
0
من یک کارگر ھستن یارانه ندارم
اذززارعی استاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
0
0
من زن بی سرپرستم نه یارانه ونه معیشتی دارم هرجا رفتم جواب ک مستاجر م دودختر دانشجو دارم هیچ وامی نگرفتم شما به حرمت سردار. دلها برام کاری میتونید وارد سیستم شوید متوجه میشوید اجرتا با خد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
0
0
از سال 93 از ثبت نام یارانه جای ماندم هنوز نتونستم ثبت نام کنم همیشه سات بسته است
سکینه بلباسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
0
0
من یک زن مطلغه هستم خرجم باید از کی بگیرم بااین گرونی از ۹۳ تا بحال یارانه نمیگیرم لطفا پیکیر شید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->