نشست تخصصی معاونان علمی پژوهشی سپاه پاسداران در مشهد برگزار شد | رونمایی از ۷ محصول فناورانه بسیج اردوغان خواستار پایان جنگ داخلی در سوریه شد معاون ستاد کل نیروهای مسلح: پرچم علم در نیروهای مسلح با هدایت فرمانده کل قوا برپا شده است و پیش رفته است ۱۰ پهپاد اوکراین بر فراز روسیه منهدم شدند حمایت خانواده شهید رئیسی از سعید جلیلی اطلاعیه شماره ۳ ستاد انتخابات کشور درباره مدارک لازم در زمان اخذ رای (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وقوع یک عملیات ضدصهیونیستی دیگر در کرانه باختری جلیلی در مصلی تهران: جلیلی: امروز سر یک دو راهی هستیم آیا بایدن از انتخابات آمریکا انصراف داد؟ ویدئو | لحظه عملیات ضدصهیونیستی در شمال اراضی اشغالی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ضربه قسام به اشغالگران | سرنگونی پهپاد اسکای لارک + فیلم (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بایدن در حال بررسی ادامه یا کناره‌گیری از انتخابات آمریکا واکنش کنعانی به آزادی بشیر بی‌آزار از بازداشت در فرانسه جلیلی در برنامه تلویزیونی: حالا نوبت انتخاب است+ فیلم وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ترجیح می دهیم بر سر مرزهای شمالی توافق کنیم پوتین: روابط مسکو و پکن بر اساس منافع متقابل بنا شده است + فیلم مخبر برای حضور در اجلاس شانگهای عازم قزاقستان شد شلیک بیش از ۸۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در مشهد: موهبت انقلاب اسلامی، آزادی و حق انتخاب در پای صندوق‌های رأی است + عکس اختلافات آمریکا و اوکراین درباره جنگ
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

دومین سفر استانی رئیس‌ جمهور | رئیسی وارد چابهار شد

  • کد خبر: ۷۹۳۶۳
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
دومین سفر استانی رئیس‌ جمهور | رئیسی وارد چابهار شد
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در دومین سفر استانی بدون اعلام قبلی وارد فرودگاه کنارک شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس جمهور در دومین سفر استانی خود از طریق فرودگاه کُنارک وارد شهرستان چابهار در جنوب استان سیستان و بلوچستان شد.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در بدو ورود مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان این استان قرار گرفت.

در این سفر دو روزه تعدادی وزیران دولت سیزدهم، آیت‌الله رئیسی را همراهی می‌کنند و قرار است پس از بازدید از برخی مناطق کنارک و چابهار از مناطق مختلف استان بازدید کنند.

‌نمی‌توان واژه محروم را برای سیستان و بلوچستان به کار برد

رئیس جمهور در فرودگاه کنارک در جمع خبرنگاران سفر به استان‌ها را یکی از برنامه‌های دولت عنوان کرد و اظهار داشت: حضور رئیس جمهور در استان‌ها از باب آشنایی با مسائل و مشکلات مردم، مدیران، مناطق و به ویژه شناخت ظرفیت‌های اقتصادی. است.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه بعد از انقلاب کار‌های فراوانی برای توسعه سیستان و بلوچستان صورت گرفته است، اما تا نقطه مطلوب هنوز فاصله فراوانی داریم، افزود: امیدواریم در این دولت با همکارای مردم، جوانان فعال استان، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان گام‌های مهمی برای رفع مشکلات سیستان و بلوچستان برداشته شود.

وی ایجاد اشتغال و رونق تولید را یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم دانست و تصریح کرد: تلاش داریم برای رفع بیکاری، ایجاد اشتغال و مسائل فرهنگی و اجتماعی سیستان و بلوچستان که از استان‌های مهم کشور محسوب می‌شود گام‌های مهمی برداریم.

رئیس جمهور با بیان اینکه نمی‌توان واژه محروم را برای سیستان و بلوچستان به کار برد، خاطرنشان کرد: با وجود برخورداری سیستان و بلوچستان، این استان محرومیت‌هایی دارد که می‌توان با تلاش همه مسئولان، دولت و پیگیری دولتمردان گام‌های جدیدی برای رفع محرومیت برداریم.

بازدید رئیس جمهور از اسکله صیادی کُنارک

آیت‌الله رئیسی رئیس در بدو ورود به چابهار به اسکله صیادی کنارک رفت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن با صیادان و ماهیگیران حاضر در این اسکله صیادی گفتگو کرد.

دومین سفر استانی رئیس‌ جمهور | رئیسی وارد چابهار شد

منبع:تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->