برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

اولین تریلر فیلم «بالا رو نگاه نکن» با بازی دی کاپریو، جنیفر لارنس و مریل استریپ

  • کد خبر: ۸۰۱۱۶
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
اولین تریلر فیلم «بالا رو نگاه نکن» با بازی دی کاپریو، جنیفر لارنس و مریل استریپ
نتفلیکس اولین تریلر فیلم پرستاره «بالا رو نگاه نکن» Don't Look Up را منتشر کرد که در آن لئوناردو دی کاپریو و جنیفر لارنس در نقش دو ستاره‌شناس به تمدن بشری درباره برخورد یک سیاره به زمین هشدار می‌دهند.

شهرآرانیوز - نتفلیکس اولین تریلر فیلم پرستاره «بالا رو نگاه نکن» Don't Look Up را منتشر کرد که در آن لئوناردو دی کاپریو و جنیفر لارنس در نقش دو ستاره‌شناس به تمدن بشری درباره برخورد یک سیارک به زمین هشدار می‌دهند.

 

اولین تریلر فیلم «بالا رو نگاه نکن» با بازی دی کاپریو، جنیفر لارنس  مریل استریپ

 

این فیلم به ستاره‌شناسانی می‌پردازد که برای اولین‌ار متوجه شدند زباله‌های فضایی به‌سرعت به‌سمت کره زمین پرواز می‌کنند. شخصیت‌هایی که دی کاپریو و لارنس نقش آن‌ها را بازی می‌کنند یک تور مطبوعاتی راه می‌اندازند تا درباره دنباله‌داری که می‌تواند جهان را نابود کند، صحبت کنند اما در نهایت تعجب با بی‌تفاوتی جهانیان روبه‌رو می‌شوند.

 

وقتی آن‌ها سعی می‌کنند به رئیس‌جمهور (که مریل استریپ نقشش را بازی می‌کند)، درباره این فاجعه قریب‌الوقوع بگویند، او می‌گوید: «جهان؟ پایان دنیا؟ چه ایده خلاقانه‌ای.»

 

این فیلم را آدام مک‌کی با نگاهی طنزآمیز نوشته و کارگردانی کرده است. علاوه بر دی کاپریو، لارنس و استریپ ستارگان دیگری هم در این فیلم بازی می‌کنند: تایلر پری، تیموتی شالامی، آریانا گرانده و کیت بلانشت.

 

اولین تریلر فیلم «بالا رو نگاه نکن» با بازی دی کاپریو، جنیفر لارنس  مریل استریپ

 

دی کاپریو  در گفتگویی با مجله People درباره این فیلم و کارگردانش گفته است:

«آدام توانایی بی‌نظیری در پیوند طنز و داستان‌های مناسب روز دارد. وقتی فیلمنامه‌اش را خواندم می‌دانستم که این فیلم فوق‌العاده منحصربه‌فردی است، زیرا موضوعش در دنیای مدرن که ما در آن زندگی می‌کنیم بسیار مهم است. آدام در یک فیلم بامزه و در عین حال مهم یک پیام فوق‌العاده به‌موقع درباره جامعه، نحوه ارتباط ما، اولویت‌های کنونی‌مان و بحران آب و هوا قرار داده است

 

تریلر فیلم «بالا رو نگاه نکن» Don't Look Up

 

فیلم «بالا رو نگاه نکن» ۱۰ دسامبر اکرانش در سینما‌ها را آغاز می‌کند و در ۲۴ دسامبر هم در Netflix پخش می‌شود.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->