شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد
سرخط خبرها

شهردار مشهد: بسیج همه امکانات مدیریت شهری برای مقابله با کرونا

  • کد خبر: ۸۰۲۱۴
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
شهردار مشهد: بسیج همه امکانات مدیریت شهری برای مقابله با کرونا
شهردار مشهد با تأکید بر اهمیت سلامت شهروندان و اولویت بسیار زیاد آن، گفت: برهمین اساس همه امکانات مدیریت شهری، حتی اتاق شهردار در خدمت حفظ سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شهردار مشهد با تأکید بر اهمیت سلامت شهروندان و اولویت بسیار زیاد آن، گفت: برهمین اساس همه امکانات مدیریت شهری، حتی اتاق شهردار در خدمت حفظ سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا خواهد بود.


سیدعبدا... ارجائی بامداد دیروز در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر انجام شد، افزود: سلامت مردم برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد؛ لذا همه امکانات شهرداری را برای مقابله با ویروس کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و ستاد کرونا قرار داده ایم و خواهیم داد.

پشتیبانی کامل مدیریت شهری برای واکسیناسیون کرونا

وی اضافه کرد: درهمین راستا از دانشگاه علوم پزشکی خواسته ایم بدون هیچ محدودیتی سرعت و ظرفیت انجام واکسیناسیون را افزایش بدهند. شهرداری هم این آمادگی را دارد تا در این مسیر از آن‌ها حمایت و پشتیبانی کند.


شهردار مشهد تصریح کرد: به هر میزان که دانشگاه علوم پزشکی بتواند واکسن تأمین کند، آمادگی ایجاد زیرساخت و در اختیار گذاشتن محل انجام واکسیناسیون را در نقاط مختلف شهر خواهیم داشت.
ارجائی اظهار کرد: درهمین راستا مرکز انجام واکسیناسیون شهید سردار حاج‌قاسم سلیمانی شهرداری مشهد در نمایشگاه بین المللی با ظرفیت روزانه ۱۵ هزار واکسیناسیون در اختیار دانشگاه قرار گرفته است.

قدردانی از حمایت مدیریت شهری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در حاشیه این بازدید گفت: شهرداری بیشترین حمایت از حوزه سلامت و درمان را برای مقابله با ویروس کرونا به صورت کمی و کیفی داشته است.


سیدمحمد حسین بحرینی اضافه کرد: با آغازبه کار ترکیب جدید شورای شهر به ویژه شهردار جهادی مشهد انتظار ما از مدیریت شهری و در مقابل انتظار مدیریت شهری از دانشگاه علوم پزشکی در حوزه سلامت مردم بیشتر خواهد بود.


وی ادامه داد: درحوزه انجام واکسیناسیون مردم برای مقابله با ویروس کرونا در اختیار گذاشتن اماکن بخشی از نیاز ما را حل می‌کند، اما درکنار مکان به تجهیز کردن آن‌ها و تأمین نیروی انسانی هم نیاز داریم که شهردار جهادی مشهد قول داده اند برای رفع این نیاز‌ها نیز به دانشگاه علوم پزشکی مشهد کمک کنند و ما نیز در مقابل قول تأمین واکسن را داده ایم.


وی گفت: ظرفیتی که برای انجام واکسیناسیون در مرکز شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در نظر گرفته شده ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر است که این ظرفیت قابل افزایش است، اما این موضوع بستگی به میزان واکسنی دارد که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرارخواهد گرفت.


بحرینی افزود: اینکه شهردار مشهد حاضر است حتی اتاق خود را برای حفظ سلامت مردم در اختیار دانشگاه بگذارد نشان دهنده نهایت لطف و اهمیت دادن ایشان به حفظ سلامت مردم است.

شورای شهر، حامی دانشگاه برای مقابله با کرونا

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر مشهد نیز در جریان این بازدید بیان کرد: شورای شهر آماده حمایت و پشتیبانی از دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با کروناست. هاشم دائمی افزود: حدود یک ماه پیش پیشنهاد راه اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی از سوی شورای شهر در نمایشگاه بین المللی ارائه شد.


وی اضافه کرد: با هم افزایی خوبی که میان اعضای شورای شهر، شهرداری و سایر ارگان‌ها وجود داشت اقدامات اولیه انجام و لایحه‌ای دراین باره در شورای شهر به تصویب رسید.


وی با بیان اینکه طبق این مصوبه بودجه‌ای برای راه اندازی و تجهیز نمایشگاه بین المللی برای انجام واکسیناسیون و سایر موارد مورد نیاز در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: اگر دانشگاه علوم پزشکی در آینده برای مقابله با کرونا باز هم نیاز به کمک داشته باشد، شورای شهر با قدرت از آن حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.


دائمی ادامه داد: همان طور که شهردار مشهد تأکید کرد، سلامت جامعه و سلامت مردم برای شهرداری و شورای شهر در اولویت قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->