کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت) اجرای نمایش «تمام نا تمام» در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) صهیونیست‌ها برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش بردند یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه به شهادت رسید همسر شهید سید مصطفی خمینی درگذشت (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افکار عمومی جهان مصمم به متوقف‌کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است تأکید فرمانده ارتش بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند سردار فدوی: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است آمریکا قانونی کردن شهرک سازی‌های اسرائیل را در کرانه باختری خطرناک خواند رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
سرخط خبرها

استقبال رسمی رئیسی از نخست وزیر عراق + فیلم

  • کد خبر: ۸۰۴۰۹
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
استقبال رسمی رئیسی از نخست وزیر عراق + فیلم
سید ابراهیم رییسی رئیس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه به طور رسمی از "مصطفی الکاظمی" نخست وزیر عراق در ساختمان اجلاس سران استقبال کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ موازین نیوز گزارش داد، مصطفی الکاظمی،نخست وزیر عراق دقایقی پیش در راس هیاتی بلندپایه وارد تهران شد.

 

الکاظمی که در راس هیاتی بزرگ و دولتی عازم ایران شد، قبل از ترک کشورش گفت: هدف از این سفر تقویت روابط دوجانبه و ایجاد همکاری در زمینه های مختلف و تمرکز بر عمق روابط میان دو کشور دوست است.

 

نخست وزیر عراق خاطرنشان کرد: عراق از طریق تقویت شراکت های راهبردی بر اساس حمایت از ثبات و همکاری و دوستی به منظور ایجاد صلح و شکوفایی، توانست نقش محوری در منطقه ایفا کند.

 

مراسم استقبال رسمی از نخست وزیر عراق با حضور رئیس جمهور ایران

 

استقبال رسمی رئیس از الکاظمی

در مراسم استقبال رسمی، پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، رییسی و الکاظمی از یگان تشریفات مستقر در جایگاه، سان دیده و سپس هیات های عالیرتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

 

بلافاصله پس از مراسم استقبال رسمی مذاکرات دو جانبه رئیس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر عراق آغاز شد.

 

توسعه و تحکیم هر چه بیشتر همکاری های دو جانبه در زمینه های مختلف  سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و بررسی و تبادل نظر پیرامون مهمترین مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله مهمترین محورهای مذاکرات هیات های عالیرتبه دو کشور اعلام شده است.

 

نخست وزیر عراق که در چارچوب یک سفر رسمی دوجانبه و به منظور دیدار و گفت و گو با مقام های کشورمان به ایران سفر کرده است، صبح امروز با استقبال علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور، وارد تهران شد.

 

منبع: ایسنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->