نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی تیم ملی فوتسال ایران و صربستان در جام جهانی لیتوانی

  • کد خبر: ۸۰۵۳۵
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
ساعت و تاریخ بازی تیم ملی فوتسال ایران و صربستان در جام جهانی لیتوانی
تیم ملی فوتسال کشورمان که در دوره قبلی جام جهانی موفق به کسب عنوان سوم شد، با رقابت در برابر صربستان کار خود را در جام جهانی لیتوانی از فردا، سه‌شنبه بیست و سوم شهریورماه آغاز می‌کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سرانجام پس از مدت‌ها وقفه و انتظار، جام جهانی فوتسال در لیتوانی آغاز خواهدشد. تیم ملی فوتسال کشورمان با هدایت محمد ناظم الشریعه، همچون دوره قبلی این رقابت‌ها حضور خواهدیافت و با صربستان، آرژانتین و آمریکا هم‌گروه است.

در نخستین بازی تیم ملی ایران باید روز سه‌شنبه، ۲۳ شهریورماه از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران به مصاف صربستانی برود که در فوتسال اروپا به ارائه بازی فیزیکی و درگیرانه معروف است.

دیگر دیدار این گروه را ارژانتین و آمریکا از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز خواهندکرد. فرهاد توکلی، احمد اسماعیل‌پور و حسین طیبی مصدومان تیم ملی فوتسال کشورمان هستند. توکلی و اسماعیل پور البته مشکل خاصی ندارند و در صورت صلاحدید کادرفنی می‌توانند از همین بازی نخست تیم ملی را همراهی کنند.

در خصوص طیبی خبر امیدوارکننده اینکه شاید بتواند از بازی آخر مرحله گروهی به تیم ملی اضافه شود. طیبی، فوتسالیست مشهدی تیم بنفیکای پرتغال به خاطر آسیب دیدگی در بازی دوستانه با بلاروس، شانس بازی در ۲ دیدار نخست گروهی را از دست داد، اما او به تازگی تمریناتش را به صورت انفرادی آغاز کرده است.

همچنین گفتنی است تست کرونای تمامی اعضای تیم ملی منفی بوده و آن‌ها مشکلی برای حضور در بازی با صربستان ندارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->