امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس توصیه عجیب دانشمندان: به جای گوشت دام‌، گوشت مار بخورید! چند بازی رقابتی به لینکدین اضافه می‌شود دسترسی به تلگرام و اینستاگرام راحت‌تر می‌شود سامسونگ گلکسی واچ ۷ را در سه نسخه و با تراشه کارآمدتر عرضه می‌کند با تحویل سال، ساعت گوشی خود را چگونه تنظیم کنیم؟ + فیلم جزئیاتی درباره گوشی تاشو آیفون + تاریخ عرضه ۱۰ بازی برتر دونفره یا گروهی موبایل (اندروید و IOS) | آنلاین و آفلاین اندروید ۱۵ می‌تواند گوشی‌های اندرویدی خاموش را ردیابی کند ربات مجهز به ChatGPT می‌تواند حین گفتگو برای کارهای خود دلیل بیاورد + ویدئو هوش مصنوعی DeepMind گوگل می‌تواند نحوه انجام وظایف در بازی‌های ویدئویی را یاد بگیرد ویژگی «ارسال فایل» به زودی به دایرکت اینستاگرام اضافه می‌شود تصویب لایحه فیلترکردن تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا اسپاتیفای سرویس پخش موزیک ویدئو راه‌اندازی کرد تقلید پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای دنیا از سبک سخنرانی دونالد ترامپ + ویدئو اپل دانلود مستقیم اپلیکیشن‌های آیفون از وب‌سایت‌ها را ممکن می‌کند ۱۰ بازی برتر پلتفرمر موبایل (اندروید و IOS) + دانلود بسته‌های تخفیفی همراه اول و ایرانسل ویژه ماه مبارک رمضان (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳) ویدئو | بازگشت یاسمین مقبلی و فضانوردان مأموریت «کرو-۷» ناسا به زمین تیک تاک اپلیکیشن TikTok Photos را برای اشتراک تصاویر عرضه می‌کند
سرخط خبرها

تریلر زمان عرضه بازی Kena: Bridge of Spirits + واکنش منتقدان

  • کد خبر: ۸۱۴۴۸
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
تریلر زمان عرضه بازی Kena: Bridge of Spirits + واکنش منتقدان
استودیو Ember Lab تریلر زمان عرضه بازی Kena: Bridge of Spirits را منتشر کرد که در آن می‌توانیم گوشه‌ای از زیبایی‌های جهان این بازی را ببینیم. منتقدان این عنوان را شبیه به بازی «زلدا» و درعین‌حال تجربه‌ای جدید و مدرن معرفی‌ کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز - بازی Kena: Bridge of Spirits برای اولین‌بار سال گذشته و در رویداد «پلی استیشن شوکیس» سونی معرفی شد.

در این بازی گیمر با «کنا» که یک راهنمای اوراح (Spirit Guide) است وارد روستایی ویران‌شده در سرزمینی ناشناخته می‌شود. او باید برای اینکه ارواح را به آرامش برساند، دست به بازسازی و احیای آن منطقه بزند.

Kena: Bridge of Spirits اولین بازی استودیو EmberLab است که سونی به‌دلیل قدرت و زیبایی آن به‌عنوان یک بازی انحصاری عرضه‌اش می‌کند. Kena: Bridge of Spirits برای پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و پی‌سی منتشر شده است. 

 

 

منتقدان درباره بازی Kena: Bridge of Spirits چه گفته‌اند؟

 

DualShockers | نمره ۱۰۰ 


Kena: Bridge of Spirits با شخصیت‌های پیکساری و انیمیشن‌های فراتر از خیره‌کننده خود، جذاب، دلربا و در عین حال تاریک است. این بازی با شگفتی‌های فراوانش نه‌تنها بازیکنان را ساعت‌ها سرگرم می‌کند، بلکه قلب آن‌ها را نیز به دست می‌آورد.

تریلر زمان عرضه بازی Kena: Bridge of Spirits + واکنش منتقدان

 

Hobby Consolas | نمره ۸۶


«رضایت‌بخش» یک صفت مناسب برای این بازی است. این عنوان ممکن است مانند دیگر بازی‌های این ژانر پیشگام نباشد، اما اکتشاف و مبارزه‌های واقعا جالبی را ارائه می‌دهد و شما Rot‌های خود را نیز دوست خواهید داشت.

Vandal | نمره ۸۵

Kena: Bridge of Spirits یک ماجراجویی فوق‌العاده است که با تکیه بر کارگردانی هنری زیبای، ترکیبی از عناصر گیم‌پلی و طراحی مراحل عالی، عنوانی را ارائه می‌دهد که نباید از دست دهید.

 

تریلر زمان عرضه بازی Kena: Bridge of Spirits + واکنش منتقدان


IGN | نمره ۸۰


Kena: Bridge of Spirits با داشتن سیستم مبارزات ساده و جهان زیبا ما را به یاد دوران کنسول‌های گیم کیوب و N۶۴ و بازی‌هایی مثل «زلدا»، «اوکامی» و Star Fox Adventures می‌اندازد و در عین حال احساسی مدرن و ویژگی‌های متمایزی نیز همراه خود دارد.


گیم‌رنت | نمره ۸۰ داده 

 

Kena: Bridge of Spirits مشکلاتی دارد، ولی یک بازی اکشن ماجراجویی بسیار خوب است. کار استودیو Ember Lab نیز در اولین بازی بسیار خوب بود. این بازی می‌تواند برای تجربه‌ای شبیه به «زلدا» روی پلی‌استیشن برای شما فراهم کند. با وجود اینکه Kena: Bridge of Spirits به بازی‌هایی مثل «زلدا» و Pikmin تشبیه می‌شود، ولی می‌تواند خودش را از آن‌ها جدا کند و روی پای خودش بایستد. امیدوارم این پایان داستان «کنا» نباشد و بسیار خوب می‌شود اگر در بازی‌های بعدی این ایده‌ها گسترش یابند. 

 

منبع: زومجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->