روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید به تصویب دولت رسید | افزایش جریمه رانندگی تصویب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر نوروزی در بوستان غدیر مشهد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دستور مخبر برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان

  • کد خبر: ۸۱۶۱۲
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۱
  • ۲
دستور مخبر برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان
معاون اول رئیس جمهور دستور اقدام لازم در زمینه پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان را به رئیس سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، نامه نماینده مجلس شورای اسلامی مبنی بر «درخواست تخصیص اعتبار لازم به خزانه‌داری کل کشور به منظور پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان» به استحضار معاون اول رئیس جمهور رسید و وی دستور اقدام لازم در این زمینه را به رئیس سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.

متن نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر میرکاظمی

معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور

با سلام و احترام

نامه شماره ۱۱۰۱۶۱۷ مورخ ۱۴۰۰.۶.۲۷ نماینده محترم شهرستان اصفهان در مجلس شورای  اسلامی و ضمائم آن (تصاویر پیوست) در خصوص «درخواست تخصیص اعتبار لازم به خزانه‌داری کل کشور به منظور پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان»، به استحضار جنابعالی آقای دکتر مخبر معاون اول محترم رئیس جمهور رسید، پی‌نوشت ایشان به شرح ذیل ایفاد می‌گردد.

«جناب آقای دکتر میرکاظمی

با سلام، جهت اقدام لازم.»

 

دستور مخبر برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان

 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
0
0
سلام امیدواری که آقاي میر کاظمی به دستور معاون اول احترام گذاشته و پول را واریز کند ولی بازنشستگان قبلا این فیلم را دیده اند و هیچ میلی برای دیدن آن در سانس بعدی ندارند همه این مراحل را قبلا بازیگر قبلی نوبخت و چندین بازیگر اجرا شده و اگر اقایان دندان طمع خود را بکشند انشاله واریز انجام خواهد شد و احیانا اگر این اتفاق نیفتاد طی هفته آتی آنگاه مشخص خواهد شد که دولت مردمی چقدر در حرف و عمل صادق است پیش داوری کار درستی نیست ولی از سکوت میرکاظمی پیدا ست که اراده ای در برنامه و بودجه برای واریز وجود ندارد والا در بوق و کرنا میکردن و هزاران بار شبکه خبر زیر نویس میکرد این ----------و این ×××!
جمعی از بازنشستگان سال 99 بهداشت و در مان از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
0
0
با سلام و خسته نباشید خواهشمندیم لطفا پیگیری نمایید چرا پاداش ما بازنشستگان بیش از یکسال و اندی گذشته هنوز پرداخت نشده است؟ جناب اقای نوبخت خودشان در صدا و سیما گفتند ما تا 12 مرداد ماه 1400 پاداش بازنشستگان سال 99 را پرداخت و واریز کردیم و بعد ش رفتیم این اقای دکتر میر کاظمی به چه دلیلی و به چه عنوان از پرداخت پاداشی که قبلا واریز شده است و واقعا حق بازنشستگان سال 99 بوده و هست جلو گیری کرده است؟ ما بازنشستگان سال 99 بهداشت و درمان از جناب اقای میر کاظمی که الان سه ماه است از پرداخت پاداش بازنشستگان بهداشت و درمان خودداری و جلو گیری کرده است شاکی هستیم .... از طرفی بارها به ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارومیه جهت رسیدگی برای پرداخت پاداش بازنشستگی مراجعت کردیم کسی پاسخگو نیست و ریاست دانشگاه وجود ندارند و نیستندچرا باید رییس دانشگاه از پاسخگویی طفره بروند و پاسخگو نباشند ؟؟؟ دیگر ارزش پول بازنشستگی ما بیش از یکسال و اندی از بین رفته است حتی اگر پرداخت شود .....؟؟؟با این بودجه های کلانی که اینها حیف و میل کردند فقط با یک صدم ان می توانستند پاداش ما بازنشستگان سال 99 را پرداخت نمایند ولی سستی و قصور کردند و پرداخت نکردند......لطفا خواهشمندیم شما عزیزان پیگیری نمایید با تقدیم احترام .....
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->