آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها

ماجرای سانسور جنجالی «الناز حبیبی» در برنامه پیشگو + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۸۲۲۳۸
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
ماجرای سانسور جنجالی «الناز حبیبی» در برنامه پیشگو + فیلم و عکس
الناز حبیبی بازیگرسینما و تلویزیون در برنامه اخیر «پیشگو» با اجرای پژمان جمشیدی حضور یافت اما تصویر‌برداری این قسمت حاشیه‌های زیادی را به‌همراه داشت.

شهرآرانیوز - یکشنبه چهارم مهر برنامه گفتگو محور «پیشگو» با اجرای پژمان جمشیدی و با حضور الناز حبیبی در نماوا پخش شد. در تمام بخش ابتدایی گفت‌وگوی حبیبی با مجری، مخاطب صورت مهمان را واضح نمی‌بیند و در تمام مدت مهمان رو به مجری و پشت به مخاطب است و یا از نمای بسیار دور اور را نشان می‌دهند، این روند تا پایان بخش دوم برنامه ادامه دارد. انتهای برنامه تنها زمانی است که حضور مهمان را به درستی و به صورت واضح در تصویر می‌بینیم که آن هم موقع خداحافظی و تنها چند دقیقه است.

ویدئو |  شیوه پخش عجیب گفت و گوی الناز حبیبی در «پیشگو»

تعداد بازدید : 831

امین تارخ بازیگر پیشکسوت به این روند از گفتگوی صورت گرفته با مهمان برنامه اعتراض کرد و در صفحه اینستاگرامش نوشت:

« مجری برنامه پیشگو هنرمند گرامی پژمان جمشیدی است و میهمان، یک بازیگر… ای کاش حد اقل نام میهمان زیر نویس می شد. چرا که چهره ی ایشان را مطلقا ندیدیم و چنانچه مجری نامشان را ذکر نمی کرد، نمی دانستیم با کدام هنرمند روبرو هستیم!
آخر چه لذتی دارد سانسوری که سازندگان برنامه را وادار کند نمای نزدیک از آن مجری و نمای دور از آن‌ میهمان باشد، تنها به دلیل زن بودن؟؟؟ خاصه برای بانویی که بسیار بی حاشیه است. می‌ توان گفت از سیما به صدا رسیدید، فقط!!!»

ماجرای سانسور جنجالی «الناز حبیبی» در برنامه پیشگو + فیلم و عکس

به نظر میرسد این نحوه پخش به شدت گرفتن سخت‌گیری‌های ساترا مربوط است. پیش از این نحوه سانسور پوشش مهتاب کرامتی در «میدان سرخ» خبرساز شده بود و «زخم کاری» و «خاتون» هم از این حذفیات در امان نبوده‌اند.

واکنش ساترا به انتقادات درمورد سانسور چهره ی الناز حبیبی در برنامه «پیشگو»

انتخاب در این خصوص نوشت؛ به دنبال انتقادات بیست و چهار ساعت گذشته از نحوه انتشار و پخش برنامه «پیشگو» با حضور الناز حبیبی، ساترا این نحوه پخش را بنا به «ملاحظات تصویری» دانست و دلیل انتشار آن را اصرار سازندگان برنامه عنوان کرد.

دبیرخانه محتوای حرفه‌ای «ساترا» (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر) پیرامون حواشی قسمت تازه برنامه«پیشگو»با حضور الناز حبیبی توضیحاتی را ارائه نمود.

در این بیانیه آمده است:

«تهیه کننده محترم برنامه با علم به نکات و ملاحظات تصویری، این قسمت را قبلا ضبط کرده بود.

پس از ارزیابی توسط کارگزار، به دلیل نوع اصلاحات و راهکار عوامل تولید، به احترام مخاطب تصمیم بر عدم انتشار این برنامه بود.

ساترا با توجه به اصرار عوامل تولید به انتشار با همین شیوه فعلی و با رویکرد جلوگیری تحمیل ضرر به بخش‌خصوصی، با مسئولیت شخص تهیه کننده و رسانه نماوا با انتشار این قسمت -علیرغم کیفیت نامناسب - موافقت کرد.

ساترا ضمن ارج نهادن به فعالیت های هنری سرکار خانم الناز حبیبی؛ حواشی ایجاد شده را محصول اقدامات بدون ملاحظه و اصرار بر انتشار اثر با هر کیفیتی می داند.»


اینجا ببینید: ماجرای طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسم‌خانی + فیلم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->