نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

باید از بازگشت مربیان بومی فوتبال به خراسان رضوی حمایت کنیم

  • کد خبر: ۸۰۶۳۹
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
باید از بازگشت مربیان بومی فوتبال به خراسان رضوی حمایت کنیم
رئیس انجمن صنفی مربیان فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی خراسان رضوی بر لزوم حمایت از مربیان بومی به فوتبال خراسان تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس انجمن صنفی مربیان فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی خراسان رضوی با حضور در تمرین تیم فوتبال پیام توس با اعلام حمایت از کادر فنی این تیم گفت: ورود باشگاه پیام به فوتبالی که چرخه مالی ناعادلانه دارد، اتفاق بسیار مبارکی است و از این بابت خوش حالم.  علی صنعتگر افزود: به نظرم روز‌های بسیار خوبی در انتظار فوتبال خراسان است؛ چرا که بعد از سال‌ها جلو ورود مربیان درجه ۳ و ۴ و غیربومی بی کیفیت گرفته شده و تمام تیم‌های فوتبال خراسان با مربیان بومی خودمان هدایت می‌شوند و این فوق العاده است.

 

 وی با اشاره به نقش انجمن صنفی مربیان در این اتفاق خاطرنشان کرد: انجمن صنفی مربیان اتفاق خوبی را رقم زد و با اتحادی که میان مربیان بومی به وجود آورد، امروز ما شاهد این هستیم که تیم شهرخودرو با یک کادر تمام بومی کار می‌کند. تیم پیام با یکی از بهترین مدرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا که خودش سابقه بازی در باشگاه پیام و سال‌ها مربیگری در لیگ برتر و لیگ دسته یک را داشته و تیم ملی نوجوانان ایران را به همراه همکار دیگر خراسانی مان پنجم جهان کرده است، کار می‌کند. همچنین در فوتسال هم کادر فنی فرش آرا و چیپس کامل همه بومی هستند و خوشبختانه انجمن صنفی روی این مسئله کار کرده است که فقط از ظرفیت‌های بومی فوتبال خراسان استفاده شود.

 

صنعتگر اذعان کرد: فوتبال خراسان به لحاظ مربی و بازیکن بسیار غنی است و بنابراین هیچ نیازی به ورود غیربومی‌ها نیست. فقط یک چیزی باید یادمان باشد و آن این است که ده پانزده سال فوتبالمان دست غیربومی‌ها بود و هیچ خروجی نداشت. حالا بعد از این مدت فوتبال دست خودمان افتاده است و اگر از این وضعیت مراقبت نکنیم و دوباره فوتبالمان به دست غیربومی‌ها بیفتد، خیلی بد می‌شود. مربیانی درجه ۳ و ۴ که گاهی بدون مدرک مربیگری سرمربی تیم لیگ برتری هم بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->