جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) بارش باران در ۱۰ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان رکورد شکست (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) زلزله شدید، جنوب ژاپن را لرزاند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار برای ۱۱ استان کشور (۲۹ فروردین) آیا از نشانه‌های هک شدن گوشی تلفن همراه خبر دارید؟ دعوا و جنجال بر سر فشار آب، به قتل پیرمرد ۶۰ ساله منجر شد تغییر شغل نیمی از پزشکان عمومی در ایران! وام ازدواج؛ تدبیر قانون برای حمایت از نهاد خانواده محکومیت ۴۹ میلیاردی برای عرضه کننده برنج تقلبی در مشهد افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز حمله کردند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) چگونه عروس هلندی را در هر سنی دستی کنیم؟ + عکس متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد به دام افتاد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) خراسان رضوی، رتبه دوم چندقلوزایی کشور در سال ۱۴۰۲ نحوه مشاهده و دریافت فیش حقوقی بازنشستگان بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۷ بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در نقاط مختلف کشور (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تعرفه خدمات پزشکی قانونی سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات آیا کبودی بی دلیل بدن خطرناک است؟
سرخط خبرها

حکم نهایی پرونده حمید صفت صادر شد + جزئیات

  • کد خبر: ۸۲۶۳۷
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
حکم نهایی پرونده حمید صفت صادر شد + جزئیات
حمید صفت خواننده معروف رپ که به اتهام قتل عمد ناپدری خود بازداشت شده و به قصاص محکوم شده بود، از اتهام قتل عمد تبرئه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید صفت، رپر معروف که از مدتی قبل به اتهام قتل پدرخوانده‌اش بازداشت شده و یک مرتبه به قصاص محکوم شده بود با رای قضات دادگاه کیفری یک استان تهران از اتهام قتل عمد تبرئه شد، تا امیدهایش برای آزادی پررنگ شود.

این خواننده متهم به قتل پدرخوانده‌اش بود و دو دور در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. در اولین دور که در شعبه دهم برگزار شد قضات دادگاه او را گناهکار شناخته و به قصاص محکوم کردند اما این رای در دیوان عالی کشور نقض شد. متهم این بار در شعبه هشتم به ریاست قاضی رحمانی محاکمه شد و به گفته ایوب میلکی، یکی از وکلای مدافع حمید صفت، از اتهام قتل عمد تبرئه شد.  

میلکی گفت: عصر امروز حکم برائت موکلم به اینجانب ابلاغ شد.

 

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->