برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

نتیجه کشتی یزدانی و شاخیف در فینال جام جهانی نروژ+ فیلم

  • کد خبر: ۸۲۹۲۰
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
نتیجه کشتی یزدانی و شاخیف در فینال جام جهانی نروژ+ فیلم
امیرمحمد یزدانی مقابل شاخیف از روسیه در فینال جام جهانی کشتی نروژ شکست خورد و نایب قهرمان جهان شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های ۴ وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۱ که در اسلو پایتخت نروژ در حال برگزاری است، امیرمحمد یزدانی دومین فینالیست ایران در ۴ وزن دوم این رقابت ها، در مبارزه فینال وزن ۶۵ کیلوگرم مقابل زاگیر شاخیف از روسیه به روی تشک رفت و در مدت زمان یک دقیقه و ۳۰ ثانیه با نتیجه ۱۴ بر ۴ و با امتیاز عالی مغلوب شد و به مدال نقره جهان رسید.

یزدانی پیش از این در دور نخست مقابل گابریل جاناتچ از اتریش با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و در دومین مبارزه و در مرحله یک هشتم نهایی نیز مقابل سباستین ریورا از پورتریکو ۱۳ بر ۳ به برتری رسید. وی سپس مقابل کریستوف بینکوفسکی از لهستان به روی تشک رفت و در پایان به سختی با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد و در این مرحله نیز برابر علی بک عثمان اف از قرقیزستان با نتیجه نزدیک ۵ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

مدال‌های برنز وزن ۶۵ کیلوگرم نیز به کشتی گیران مغولستان و قرقیزستان رسید.

ویدئو کشتی یزدانی و شاخیف در فینال جام جهانی نروژ

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->