عوامل ژنتیکی تاثیر بسزایی در ابتلا به سرطان تخمدان دارد عرضه و فروش انواع دارو، شیرخشک، مکمل‌های ورزشی و تغذیه‌ای خارج از داروخانه ممنوع است آیا ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟ ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام معلم ۲میلیون تومان هزینه دارد ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم؟ | در وعده صبحانه این ادویه پرطرفدار را مصرف کنید خشمگین نشوید؛ واقعا سکته می‌کنید! تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل به ۸۳ تن رسید (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد
سرخط خبرها

خواص مفید مغز کاج در زیبایی پوست

  • کد خبر: ۸۳۹۲۱
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
خواص مفید مغز کاج در زیبایی پوست
یک متخصص تغذیه می‌گوید: مغز میوه درخت کاج که میوه قهوه‌ای رنگ، خشک و مخروطی شکل است، خواص فراوانی دارد که پوست را شاداب و سلامت قلب را تضمین می‌کند.

 به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از اسپوتنیک، «یوگنی آرزماستف» متخصص تغذیه در روسیه گفت: مغز‌های درخت کاج به لطف ویتامین E باعث حفظ جوانی و سلامت قلب می‌شوند. او در خصوص معجزه آجیل درخت کاج می‌گوید: مغز‌های کاج به ویژه سرشار از ویتامین E هستند. این ویتامین تأثیر بسیار مثبتی بر پوست ما دارد و پوست کلید جوانی در بدن ما را تشکیل می‌دهد. با مصرف آجیل‌ها وضعیت پوست بهبود می‌یابد، صورت شما درخشان دیده می‌شود و مو‌ها ابریشمی و شاداب‌تر می‌شوند.

این متخصص تغذیه گفت: وجود مقادیر زیادی مس در آجیل می‌تواند احتمال سفید شدن مو‌ها را کاهش دهد.

آرزماستسف افزود: مغز‌های کاج بیش از ۶۰ درصد از مصرف روزانه ویتامین E را در بدن در بر دارد. به این بدان معنی که برای جبران مصرف روزانه شما باید مقدار کمی غذا بخورید و مابقی ویتامین E مورد نیاز بدن خود را از آنجا به دست بیاورید.  

این متخصص تغذیه بیان کرد: مغز‌های کاج سرشار از پتاسیم، منیزیم و منگنز هستند که برای سیستم قلبی عروقی بسیار مفید هستند. منگنز همچنین اثرات مفیدی بر سلامت استخوان‌ها دارد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->