زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

افتتاح تالار آموزش «زنده‌یاد المیرا منشادی» با حضور عضو شورای اسلامی شهر مشهد

  • کد خبر: ۸۳۹۵۸
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
افتتاح تالار آموزش «زنده‌یاد المیرا منشادی» با حضور عضو شورای اسلامی شهر مشهد
سالن آموزش مؤسسه فرهنگی شهرآرا دیروز با حضور فاطمه سلیمی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افتتاح شد. این سالن به نام زنده‌یاد «المیرا منشادی» روزنامه‌نگار فقید و دبیر شهرآرامحله ثامن که چندی پیش بر اثر بیماری کرونا درگذشت، نام‌گذاری شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - سالن آموزش مؤسسه فرهنگی شهرآرا دیروز با حضور فاطمه سلیمی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افتتاح شد. این سالن به نام زنده‌یاد «المیرا منشادی» روزنامه‌نگار فقید و دبیر شهرآرامحله ثامن که چندی پیش بر اثر بیماری کرونا درگذشت، نام‌گذاری شده و هم‌زمان با چهلمین روز درگذشت او آغاز به کار کرده است. سالنی که دوره‌های آموزشی مؤسسه فرهنگی شهرآرا در آن برگزار خواهد شد.

در این مراسم عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد دقایقی به ایراد سخن پرداخت و خطاب به خبرنگاران گفت: شما نگرش و دید دیگری به مسائل دارید و باعث می‌شود ما هم مسائل را بهتر بدانیم.

به گفته فاطمه سلیمی اگر مسئله‌شناسی درست نباشد، مدیریت شهری راه را خطا می‌رود، پس مسئله‌شناسی خبرنگاران می‌تواند کمک زیادی به حل معضلات مدیریت شهری بکند.

وی با تأکید بر اهمیت کار گروهی و تأثیر آن روی مردم خاطرنشان کرد: کاری که از دل برون آید بر دل هم می‌نشیند. مردم متوجه می‌شوند چه کسی برای دلش کار می‌کند و چه کسی دستوری کارش را انجام می‌دهد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد، فعالیت خبرنگاران را برای رفع معضلات شهر و مردم تأثیرگذار دانست و درخواست کرد که در اخبار، کرامت انسان‌ها درنظر گرفته شود.

او تأکید کرد: معضلات باید برطرف شود، اما با ایجاد امید در جامعه و بیان نکات مثبت نه با القا کردن حس بد. یعنی باید معضلات و گام‌های بعدی که برای رفع آن انجام می‌شود، هر دو نشان داده شود. از این‌رو اینکه چه تیتر و سوتیتری برای هر مطلب انتخاب شود بسیار مهم است.

سلیمی درباره سختی‌های کار نیز یادآور شد: همه ما بعضی اوقات از حجم کار خسته می‌شویم و احساس می‌کنیم کارمان دیده نمی‌شود و فعالیت‌هایمان آن‌طور که می‌خواستیم پیش نمی‌رود، من در این شرایط به همه می‌گویم به هدفتان نگاه کنید. چون وقتی برخلاف جریان آب شنا می‌کنید و با این‌حال به هدفتان دست پیدا می‌کنید آنجاست که از کارتان و اثری که در جامعه گذاشته‌اید لذت می‌برید.

سلیمی همچنین برای فعالیت‌های سالن آموزش «المیرا منشادی» پیشنهاد داد: من خواهشم این است که برای روابط عمومی‌های مناطق و سازمان‌های شهرداری هم در این مکان دوره آموزشی برگزار کنید. همچنین برای طراحی اتاق‌های اینجا سناریو و برنامه داشته باشید.

در این مراسم که با حضور خانواده زنده‌یاد المیرا منشادی برگزار شد، سیدهادی فیاضی، مدیرعامل مؤسسه شهرآرا، با گرامیداشت یاد و خاطره این روزنامه‌نگار فقید گفت: از ویژگی‌های بارز خانم منشادی تلاش، دلسوزی و نگاه آرمان‌گرانه بود و اینک وظیفه ماست که برای زنده‌نگه‌داشتن یاد او اهتمام داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به سرعت تغییر در فضای رسانه‌ای، آموزش از برنامه‌های اصلی این مؤسسه در همه حوزه‌ها بوده و برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های مختلف با حضور استادان برجسته رسانه همچون ماه‌های گذشته برنامه‌ریزی شده است.

سالن آموزش المیرا منشادی سالن آموزش المیرا منشادی سالن آموزش المیرا منشادی سالن آموزش المیرا منشادی سالن آموزش المیرا منشادی
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->