برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

توفیق: بازی پراشتباهی داشتیم| حضور ملی پوشان در یک تیم کار هر مربی را آسان می‌کند

  • کد خبر: ۸۴۳۸۷
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
توفیق: بازی پراشتباهی داشتیم| حضور ملی پوشان در یک تیم کار هر مربی را آسان می‌کند
تیم بسکتبال نفت آبادان در بازی نخست خود در رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه ۸۴ بر ۶۵ از سد نیروی زمینی گذشت.

گروه ورش/شهرآرانیوز، علی توفیق سرمربی پالایش نفت آبادان پس از برتری مقابل نیروی زمینی گفت: بازی اول بود و برای هر تیمی ممکن است با چالش باشد و ما هم پراشتباهی داشتیم. ولی به هر حال با لطف خدا و تلاش بچه‌ها توانستیم با پیروزی این بازی را پشت سر بگذاریم. امیدوارم در بازی‌های بعد اشتباهات ما به حداقل برسد و نتایجی در خور نفت آبادان کسب کنیم.
وقتی تیمی داشته باشید که از ۸ بازیکن ملی‌پوش استفاده کند، محققا کار مربی آسان می‌شود! ولی ما اعتقاد به نیروی جوانی داریم.
پالایش نفت آبادان در ۶ سال گذشته از تیم‌هایی بوده که از تجمع بازیکنان ملی‌پوش بهره برده است، به هر حال بازیکن‌های قابلی هستند و می‌توانند کار مربی از هر لحاظی راحت‌تر کنند. به هر حال ما هم زحمت مان را می‌کشیم و امیدمان اول خدا و بعد هم به این جوان‌هاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->