آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

پیگیری ماجرای خودسوزی فرزند شهید در کهگیلویه و بویراحمد توسط استاندار

  • کد خبر: ۸۴۶۶۳
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
  • ۱
پیگیری ماجرای خودسوزی فرزند شهید در کهگیلویه و بویراحمد توسط استاندار
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی خودسوزی یکی از فرزندان شهدا در استان دستور رسیدگی دقیق موضوع و برخورد با خاطیان و سهل‌انگاران را صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمدزاده روز سه شنبه ضمن ابراز نگرانی و ناراحتی از موضوع پیش آمده، اظهار داشت: فرزندان شهدا میراث ارزشمندی برای نظام و انقلاب هستند و صیانت از آن‌ها دفاع از آرمان‌های شهدا و انقلاب است.

وی خواستار آسیب‌شناسی، بررسی دقیق و در اسرع وقت موضوع پیرامون دلایل این خودسوزی شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: پس از بررسی دقیق موضوع، در صورت بی توجهی به خانواده شهدا و ایثارگران با مقصران برخورد خواهد شد.

احمدزاده به مسئولان بنیاد شهید استان به صورت جدی تذکر داد و گفت: بی توجهی به مطالبات و خواسته‌های خانواده شهدا به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

وی همچنین خواستار ورود اداره کل بازرسی استان و دادستان مرکز استان و دیگر نهاد‌های مربوطه به قید فوریت در این خصوص شد و افزود: این مهم باید در اولویت بررسی باشد و نتیجه بررسی در اسرع وقت به استاندار گزارش شود.

براساس این گزارش فرزند شهیدی که ۳۷سال سن داشته امروز صبح مقابل اداره کل بیناد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بنزین اقدام به خودسوزی کرده که بلافاصله به بیمارستان انتقال یافته است و گفته می‌شود که نامبرده ۷۰درصد دچار سوختگی شده است.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

کم سن و سال‌ترین شهید کهگیلویه و بویراحمد شهید علی پور فرزند عشایر این استان حدود ۱۱ و نیم ساله بوده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن
Luxembourg
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
0
0
ضمن عرض سلام وخسته نباشید بایدگفت کارمندان بنیادشهید دق دقه مشکلات خانواده های شهدا روندارند اگرمیداشتن اینگونه اتفاقات نمی افتاد درکل درمجلس قانون درموردخانواده ایثارگران توسط نمایندگان ملت بوجودمی آید ولی این قوانین جنبه اجرایی پیدا نمی کند مثل قانون پیش ازموعدبازنشستگی که این قانون سالهاست اعلام شده ولی هرگزاجرایی نشده وبادورغ ایثارگران را بازی میدهند ونمونه دیگرحق بازنشستگی شهدا طوری دادن که اصلا معلوم نشدچقدربوده وبااقساط درطی چندسال ودیگرقضیه سهام شاهد که سالهاست اختلاس میکنن ولی کسی نیست ازحقوق خانواده های ایثارگردفاع کنن خودشان هرجوردلشان میخواهنددرموردسهام تصمیم میگیرن وازپول استفاده میکنن ولی فردایثارگرهیچی نمی تواندبگوید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->