«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

تسلا مجدد به بیت کوین چراغ سبز نشان می دهد؟

  • کد خبر: ۸۵۴۱۹
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
شرکت تسلا در جدیدترین اظهاریه مالی خود به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) اعلام کرده که ممکن است در آینده دوباره محصولات و خدمات خود را از طریق رمزارزها مانند بیت کوین به فروش برساند.

به گزارش شهرآرانیوز، تسلا در اظهاریه مالی ماه سپتامبر به SEC اعلام کرده که شاید در آینده دوباره تراکنش‌های رمزارزی را قبول کند. ظاهرا این شرکت به ارزیابی شرایط بازار ادامه می‌دهد تا در صورت امکان دوباره پذیرش رمزارز داشته باشد. این شرکت همچنین باور دارد که رمزارزها می‌توانند یک ابزار بلندمدت برای ذخیره‌سازی ارزش و روشی برای پرداخت باشند.

تسلا می‌گوید: «ما به پتانسیل‌های بلندمدت دارایی‌های دیجیتالی چه به عنوان سرمایه‌گذاری و چه به عنوان جایگزین سیالی برای پول نقد باور داریم.»
  
تسلا در بازه زمانی ماه ژانویه تا مارس امسال از بیت کوین به عنوان یکی از روش‌های خرید خودروهای برقی خود پشتیبانی می‌کرد. این شرکت همچنین در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی ۱.۵ میلیارد دلار از سرمایه‌های خود را به منظور سرمایه‌گذاری به بیت کوین تبدیل کرد.

با این حال، به دنبال انتقاداتی که پیرامون اثر منفی استخراج بیت کوین بر محیط زیست به وجود آمد، تسلا خیلی زود پشتیبانی از بیت کوین را متوقف کرد. ایلان ماسک در ماه ژوئن یادآور شد که اگر حداقل نیمی از نرخ هش شبکه بیت کوین به انرژی‌های تجدیدپذیر وصل شود، این شرکت دوباره پشتیبانی از پرداخت‌های بیت کوینی را در نظر می‌گیرد.

ارزش بازار تسلا امروز پس از اعلام خبر قرارداد این شرکت با Hertz از مرز ۱ تریلیون دلار فراتر رفت. ایلان ماسک به‌ تازگی در پاسخ به سوال کاربری در توییتر که از او پرسیده بود چقدر کوین «شیبا اینو» دارد، نوشت: «هیچی.»

به‌ رغم محبوبیت و رشد خیره‌کننده‌ای که شیبا اینو در چند وقت اخیر داشته، ماسک مدعی شد که فقط بیت کوین، اتریوم و دوج کوین دارد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->