پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

اولین شکست خانگی «توس مسیر» در لیگ برتر بدمینتون مردان ایران

  • کد خبر: ۸۵۸۳۱
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
اولین شکست خانگی «توس مسیر» در لیگ برتر بدمینتون مردان ایران
تیم بدمینتون «توس مسیر» مشهد در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ مقابل شهرداری شهر بابک مغلوب شد. دختران مشهدی هم مقابل نماینده تبریز پنجمین شکست متوالی‌شان را تجربه کردند.

گروه ورزش شهرآرانیوز | تیم بدمینتون «توس مسیر» مشهد در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ مقابل شهرداری شهر بابک مغلوب شد. دختران مشهدی هم مقابل نماینده تبریز پنجمین شکست متوالی‌شان را تجربه کردند.


عصر پنجشنبه ۶ آبان سالن اختصاصی بدمینتون شهید فخار مشهد میزبان ۲ مسابقه مهم از لیگ‌های زنان و مردان ایران بود. دختران تیم شهید فخار میزبان میلاد تبریز بودند و پسران توس مسیر هم پذیرای شهرداری شهر بابک، صدرنشین لیگ مردان ایران، بودند.


دختران مشهد که تاکنون طعم پیروزی را نچشیده بودند، در این دیدار نیز با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل نماینده تبریز تن به شکست دادند تا نیم‌فصل اول این رقابت‌ها را بدون پیروزی به پایان برسانند. این تیم پس از برتری در بازی یک‌نفره اول، ۴ بازی بعدی را واگذار کرد و در قعر جدول پنج‌تیمی بانوان قرار گرفت.


پسران مشهد هم در بازی‌ای که نزدیک به ۶ ساعت طول کشید، با وجود یک بازی جذاب و نزدیک، نتیجه را به حریف کرمانی واگذار کردند تا در عین شایستگی ناکام بزرگ هفته پنجم لقب بگیرند.


توس مسیر که در این دیدار با ترکیب مهدی رضایی، سعید بابیانی، جواد غریب، محمدامین علی‌اکبریان و محمد زرچی به میدان رفته بود، در بازی اول موفق شد پیام نصر، بازیکن مطرح این تیم، را شکست دهد. مهدی رضایی موفق شد این حریف نامدار را ۲ بر ۱ شکست دهد. پس از آن سعید بابیانی مقابل علیرضا کرمی قرار گرفت و با اینکه در گیم اول ۲۱ بر ۱۳ پیروز شد، ۲ گیم بعدی را واگذار کرد تا بازی تیمی ۱ بر ۱ شود. دونفره اول متشکل از محمدزرچی-مهدی رضایی برابر علیرضا کرمی-نیما رستم‌پور قرار گرفت که نتیجه ۲ بر ۰ به سود شهربابک پایان یافت. در بازی دونفره دوم ورق به سود توس مسیر برگشت و جواد غریب-محمدامین علی‌اکبریان موفق شدند در ۲ گیم پیاپی رضا شهبازی-محمد چارمالی را شکست دهند تا هر ۲ تیم در امتیازات تیمی ۲ بر ۲ مساوی شوند و سرنوشت بازی حساس به بازی پنجم موکول شود.


بازی یک‌نفره سوم درحالی انجام شد که محمد زرچی در بازی‌ای برتر موفق شد نیما رستم‌پور را در گیم اول شکست دهد. اما تجربه حریف و آمادگی بدنی خوب نیما رستم‌پور نتیجه را به سود شهرداری شهربابک تغییر داد و بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به پایان رسید. شهرداری شهربابک و توس مسیر تا پیش از این دیدار به‌ترتیب در رده‌های اول و سوم جدول رده‌بندی مسابقات بودند.

حواشی بازی توس مسیر و شهرداری شهر بابک

بازی نمایندگان مشهد و کرمان به‌جز صحنه‌های جذاب و فنی، حواشی خوب و بد دیگری هم داشت.


پیش از آغاز بازی، مسئولان هیئت بدمینتون خراسان‌رضوی و شرکت توس مسیر از ثریا آقایی، بازیکن تیم میلاد تبریز و نخستین بانوی المپیکی بدمینتون ایران، تقدیر کردند. مهدی سلاطین، رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد، نیز در این مراسم حضور یافت. همچنین به‌مناسبت درگذشت علی باغبانباشی، پدر دوومیدانی ایران و قهرمان افسانه‌ای دو استقامت، یک دقیقه سکوت برقرار و یاد و نام این ورزشکار بزرگ گرامی داشته شد.

 

اولین شکست خانگی «توس مسیر» در لیگ برتر بدمینتون مردان ایران

 


هم‌زمان با آغاز مسابقه، تنش‌ها میان ۲ تیم و تماشاگران توس مسیر با برخی بازیکنان و مربیان شهرداری شهر بابک آغاز شد. داوری مسابقات نیز با اعمال برخی تشخیص‌های اشتباه، شرایط را لحظه‌به‌لحظه سخت‌تر کرد و همین مسئله روی تمرکز بازی توس مسیر اثرگذار بود. حسن کوشکی یکی از داوران این مسابقه بود که با تشخیص‌های اشتباه و دادن کارت زرد به مهدی رضایی، باعث اعتراض مربی و سرپرست توس مسیر شد.

 

اولین شکست خانگی «توس مسیر» در لیگ برتر بدمینتون مردان ایران

 


پس از باخت شهرداری شهر بابک در بازی دونفره دوم، رضا شهبازی بازیکن این تیم ضمن اعتراض شدید به تیم داوری و درگیری لفظی با تماشاگران، با لگدزدن به تبلیغات دور زمین و شکستن صندلی ذخیره‌ها باعث ایجاد خسارت شد که محسن گیوریان، داور بازی، وی را با کارت قرمز جریمه کرد. پس از آن درگیری و جدال لفظی مربیان شهرداری شهر بابک با سکوی تماشاگران به اوج خود رسید که رضا کیاپاشا، سرداور مسابقه، برای مهار بحران دستور توقف بازی را داد تا شرایط کمی آرام‌تر شود. تماشاچیان بازی هم که به‌وسیله برخی بازیکنان حریف تحریک شده بودند، با دادن شعار و هیاهوی فراوان، نظم بازی را برهم زدند که مسئولان هیئت بدمینتون و سرپرست توس مسیر آنان را به آرامش دعوت کردند. درنهایت این مسابقه حساس و نفس‌گیر حدود ساعت ۲۴ به پایان رسید.

 

اولین شکست خانگی «توس مسیر» در لیگ برتر بدمینتون مردان ایران

 


گفتنی است پسران مشهد این هفته به استان مرکزی سفر خواهند کرد تا مقابل نماینده اراک صف‌آرایی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->