نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

عملکرد ضعیف بارسا و یووه بعد از رفتن مسی و رونالدو

  • کد خبر: ۸۶۱۱۲
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
عملکرد ضعیف بارسا و یووه بعد از رفتن مسی و رونالدو
با اینکه بخش بزرگی از هواداران دو تیم بارسلونا و یوونتوس معتقد بودند که تیم‌های محبوبشان متکی به مسی و رونالدو نیستند، اما آمارها پس از جدایی این دو ستاره حرف‌های دیگری می زنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جدایی لیونل مسی از بارسلونا و کریس‌رونالدو از یوونتوس، شرایط بسیار سختی را برای این تیم‌ها به وجود آورده است. ۲ تیم بارسلونا و یوونتوس در رقابت‌های لالیگا و سری‌آ حال‌و‌روز خوبی ندارند. بارسلونا پس از اخراج کومان، در دیدار مقابل آلاوس به تساوی یک‌بر‌یک رسید تا با ۱۶‌امتیاز در رده نهم قرار داشته باشد.

جدایی مسی فاجعه‌ای بود که آبی‌اناری‌ها هنوز نتوانسته‌اند آن را پشت‌سر بگذارند. در طرف مقابل هم جدایی کریس رونالدو از یوونتوس، بانوی پیر را با بحران مواجه کرده است. این تیم دومین شکست متوالی خود را مقابل هلاس‌ورونا تجربه کرد و در رده هشتم سری‌آ قرار دارد.

بدترین شروع یوونتوس در سری‌آ بعد از نیم‌قرن!

بانوی پیر با قبول شکست خارج‌از‌خانه برابر هلاس‌ورونا، ضعیف‌ترین شروع خود در ۵۰‌سال اخیر را به ثبت رساند. شکست ۲‌بر ۱ تیم فوتبال یوونتوس در خانه تیم هلاس‌ورونا که در نتیجه دریافت ۲ گل در همان ۱۵‌دقیقه ابتدایی بازی بود، سبب شد که بدترین شروع این تیم در سری آ از سال فصل ۷۱-۱۹۷۰ به ثبت برسد.

در ۵۰ سال اخیر سابقه نداشت که یوونتوس در ۱۱ هفته نخست سری آمتحمل ۴ شکست شده باشد، اما آمار نگران‌کننده‌تر برای هواداران یووه این است که هیچ‌گاه سابقه نداشته است که یوونتوس در ۱۱ هفته اول شکست بخورد و آن فصل را در جایگاهی بالاتر از چهارم به پایان رسانده باشد. یوونتوس که پیش‌از‌این بازی هم با نتیجه ۲‌بر ۱ در خانه به ساسولو باخته بود، در این فصل ۴ پیروزی، ۴ شکست و ۳ تساوی داشته است. پیش‌از‌این ۳ بار در فصل ۷۱-۱۹۷۰، ۶۹-۱۹۶۸ و ۴۲-۱۹۴۱ نیز راه‌راه‌پوشان تورین فصل را با آماری مشابه آغاز کرده بودند.

با‌وجود‌این، این هنوز بدترین شروع تاریخ بانوی پیر در سری‌آ نیست، چرا‌که این تیم در فصل ۶۲-۱۹۶۱ در ۱۰‌هفته نخست متحمل ۴ شکست شده بود و قبل از آن در فصول ۳۹-۱۹۳۸ و ۸۸-۱۹۸۷ در ۹ هفته اول رقابت‌ها، ۴ بار باخت. بدترین شروع تاریخ باشگاه یوونتوس، اما به فصل ۴۹-۱۹۴۸ برمی‌گردد که در ۸ هفته اول فصل ۴ بار باخت، اما در ادامه فصل نتایج ضعیفشان را جبران کردند و فصل را در جایگاه چهارم به پایان رساندند.

تکرار بدترین شروع تاریخ بارسلونا در لالیگا

بارسلونا با تساوی برابر آلاوس رکورد بدترین شروع تاریخ خود در لالیگا را تکرار کرد. به‌گزارش اسپورت، نتایج کابوس‌وار بارسلونا در فصل جاری ادامه دارد. آبی‌و‌اناری‌ها در هفته دوازدهم لالیگا به‌مصاف آلاوس رفتند. با‌وجود آنکه ممفیس دپای این تیم را پیش انداخت، آبی‌و‌اناری‌ها در‌نهایت گل تساوی را دریافت کردند تا ۲ امتیاز دیگر را نیز از دست بدهند. بارسلونا در ۱۱ بازی که در فصل جاری به میدان رفته، فقط ۱۶ امتیاز کسب کرده است.

شبکه آماری اوبتا اعلام کرد که بدترین شروع تاریخ بارسلونا در لالیگا به فصل‌های ۲۰۰۱-۲۰۰۲ و ۲۰۰۲-۲۰۰۳ برمی‌گردد که تیم بعد از ۱۱ بازی فقط ۱۶‌امتیاز کسب کرد و آبی‌و‌اناری‌ها در فصل جاری هم این رکورد بد را تکرار کردند تا ثابت شود که تیم در بحران واقعی به سر می‌برد. بارسلونا در ۱۱ بازی خود در فصل جاری ۴ پیروزی، ۴ تساوی و ۳ شکست داشت و یک بازی عقب‌افتاده هم دارد. آبی‌اناری‌ها با ۱۶‌امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار داشته و با تیم صدرنشین، ۸‌امتیاز اختلاف دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->