حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد
سرخط خبرها

شاخه گل قهرمانان برای دختران همدم

  • کد خبر: ۸۶۲۷
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۸
شاخه گل قهرمانان برای دختران همدم
دیدار حسن یزدانی و حسن اف از آسایشگاه دختران فتح المبین
آسایشگاه دختران فتح المبین (همدم) دیروز پذیرایی دو ستاره کشتی دنیا بودد. حسن یزدانی و جبرئیل حسن‌اف صبح شنبه به موسسه همدم رفتند و دردیداری که ۲ ساعت به طول انجامید از همه بخش‌های این موسسه نگهداری دختران بی سرپرست دیدن کرده وبا صبوری و و سواس زیاد به همه ۴۰۰ عضواین موسسه گل هدیه دادند.
در پایان این دیدار صمیمی حسن یزدانی که به همراه دکتر مسعود ریاضی، جبرئیل حسن‌اف و جمعی دیگر از قهرمانان و مربیان این رشته‌ی ورزشی به همدم آمده بود، با ابراز خوشحالی از حضور در کنار فرزندان این خیریه گفت: «همه‌ی تلاش‌های پیدا و پنهان مدیران و خادمین همدم ستودنی است، وظیفه‌ی من و همه‌ی قهرمانان ورزشی ایران این است که هیچگاه این بچه‌های معصوم را فراموش نکنیم و در هر فرصتی به دیدن آن‌ها بیاییم. دیدار از همدم انرژی خاصی به من و دوستانم داده است و من به شخصه از امروز افتخار می‌کنم برادر کوچکتر ۴۰۰ دختر بی‌سرپرست همدم هستم.»
جبرئیل حسن اف نیز ضمن ابراز خوشحالی از اینکه در همدم حضور دارد گفت: «در کشور خودم آذربایجان و شهر باکو، چند بار به مراکز خیریه رفته‌ام و می‌توانم بگویم همدم از لحاظ نظم و میزان بهداشتی بودنش در سطح بسیار خوبی قرار دارد. من شنیده بودم مردم ایران مهربان هستند و همیشه دست محبتشان بر سر افراد بی سرپرست است که امروز به عینه آن را مشاهده کردم و به مردم خوب مشهد و خادمین اینجا تبریک می‌گویم و امیدوارم یک روز بتوانم با خانواده‌ام به همدم سر بزنم.» در انتهای این دیدار خاطره‌انگیز هم یزدانی و حسن‌اف آخرین رج یکی از گلیم‌های بافته شده‌ی کارگاه گلیم‌بافی موسسه را قیچی کردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->