پلمب یک واحد صنفی به‌دلیل عرضه مرغ تاریخ‌گذشته در سبزوار (۲۷ تیر ۱۴۰۳) بازرس کل خراسان رضوی: سیل ۲۶ اردیبهشت مشهد با قصور همراه بوده است اشک‌های پسر ۱۹ ساله‌ای که یک نفر را در مشهد به قتل رساند + عکس چرا مردان نباید مجرد بمانند؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٢٧ تیر ١۴٠٣) | بارش رگباری باران در نیمه شمالی استان در اواخر هفته مصرف بی‌رویه‌ مُسکن‌ها می‌تواند برای بدن مضر باشد وزارت بهداشت: طی ۲ سال گذشته، ۲ هزار پزشک به مناطق محروم اعزام شدند خبر جدید از واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی (۲۷ تیر ۱۴۰۳) انتشار کلید اولیه کنکور‌ها و دفترچه سؤالات خارج‌ازکشور (۲۷ تیر ۱۴۰۳) تأخیر چهارساعته پرواز مشهد_کیش (۲۶ تیر ۱۴۰۳) در روز‌های گرم تابستان چند لیوان آب بنوشیم؟ پیش‌بینی رگبار باران و رعدوبرق در برخی استان‌ها طی ۵ روز آینده (۲۷ تیر ۱۴۰۳) کدام نان‌ها ماندگارتر هستند؟ آیا نگهداری نان در فریزر کار درستی است؟ ۸۲ درصد مادران باردار در خراسان رضوی زیر پوشش مراقبت‌های بهداشتی هستند احکام جدید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی چه زمانی صادر می‌شود؟ ویدئو| ورود کامیون به میان جمعیت عزاداری در شهر نکا زلزله ۴.۶ ریشتری سالند در استان خوزستان را به لرزه درآورد (۲۶ تیر ۱۴۰۳) عبور ۱۵۲ هزار زائر عتبات از مرز مهران تا صبح عاشورا (۲۶ تیر ۱۴۰۳) مصرف سالانه ۶ کیلو نمک توسط هر ایرانی‌
سرخط خبرها

نماینده مجلس: تمام قد پای اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان ایستاده‌ایم

  • کد خبر: ۸۶۲۹۷
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
نماینده مجلس: تمام قد پای اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان ایستاده‌ایم
رضا حاجی‌پور، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات: هیچکدام از معلمان با لایحه رتبه بندی معلمان مخالف نیستند و مجلس نیز تمام قد پای اجرای این لایحه ایستاده است.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا حاجی پور در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی با توجه به تعهدی که نسبت به معلمان دارد جلسات متعددی را در راستای اجرای لایحه رتبه بندی معلمان کرده است.

وی افزود: روز گذشته، عنوان چندین ماده از این لایحه مورد ایراد قرار گرفت و مجدداً این لایحه به کمیسیون آموزش و تحقیقات بازگشت. روز گذشته پس از صحن علنی، کمیسیون آموزش در خصوص بررسی ایرادات نمایندگان نشستی را با حضور برخی از مخالفان برگزار کرد و امروز نیز کمیسیون نشستی جهت چکش کاری و رفع ایرادات این لایحه خواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از شعار‌های رئیس جمهور در زمان انتخابات اجرای رتبه بندی معلمان بود و در سند تحول نیز که بر اساس منویات مقام معظم رهبری است بر اجرای این لایحه تاکید شده است.

حاجی پور خاطرنشان کرد: ضرورت دارد جایگاه معلمان در کشور ارتقا یابد و در صورتی که برای اجرای این طرح با محدودیت منابع مالی مواجه شویم، بهتر است از حقوق کارمندانی که از سقف معمول بیشتر است کاهش داده و به معلمان اختصاص یابد.

وی یادآور شد: هیچکدام از معلمان با لایحه رتبه بندی معلمان مخالف نیستند و مجلس نیز تمام قد پای اجرای این لایحه ایستاده است.

منبع: ایمنا


اینجا بخوانید:

هم‌ترازی حقوق معلمان با اساتید دانشگاه؛ قیاسی نادرست در طرح رتبه‌بندی فرهنگیان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->