رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان فاش شد بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی| ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بازداشت شدند وزیر کشور: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هستیم شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند تحریم‌‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه ایران سردار رادان: حجاب و عفاف موضوع امنیتی و انتظامی نیست استقرار ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد  نشست کمیته اقتصادی مشترک ولایت هرات و استان خراسان رضوی برگزار می‌شود وزیر کشور در مشهد: طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت)
سرخط خبرها

سفیر ایران در روسیه باید خط صحیح مناسبات را حفظ کند

  • کد خبر: ۸۶۷۲
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
سفیر ایران در روسیه باید خط صحیح مناسبات را حفظ کند
عضو هیات رئیسه مجلس: مناسبات راهبردی بین ایران و روسیه منجر شد اتحادیه اوراسیا را تشکیل دهیم. فرد جایگزین در سفارت روسیه باید خط صحیح مناسبات ایران و این کشور را حفظ کند.
به گزارش شهرآرا نیوز، علیرضا رحیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۹ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با درخواست استعفای کاظم جلالی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان با شخصیت آقای جلالی و نقش وی در زمینه بررسی طرح‌ها و لوایح در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی آشنا هستند. وی رویکرد‌های خوبی در مقابل مواضع افراطی داشته است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خاستگاه رأی آقای جلالی اصلاح طلبی بوده هر چند که در تشکیل فراکسیون مستقلین ولایی مجلس موفق عمل کرده است. آقای جلالی از پختگی لازم برخوردار بوده و باید تجربه وی به مجلس باز گردد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: باید دید آیا صلاح است که مدیریت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برای ۶ یا ۷ ماه آینده تغییر کند و ساختار آن تضعیف شود؟

وی با اشاره به اینکه آقای سنایی اولین سفیر مسلط به زبان روسی در کشور روسیه است و در گذشته نیز رایزن فرهنگی بوده و در ارتقای سطح مناسبات بین ایران و روسیه نقش بسزایی داشته است، ادامه داد: آقای ظریف و رئیس جمهور با تیزهوشی خاصی آقای جلالی را برای سفارت روسیه انتخاب کرد، مناسبات راهبردی بین ایران و روسیه منجر شد اتحادیه اوراسیا را تشکیل دهیم. فرد جایگزین در سفارت روسیه باید خط صحیح مناسبات ایران و این کشور را حفظ کند. 
 
منبع: خانه ملت
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->