زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن ۶ هزار نفری ثامن الائمه (ع) | کارگران به شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

یکه تازی مهرامی ها با درخشش حسن زاده

  • کد خبر: ۸۶۷۳۰
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
یکه تازی مهرامی ها با درخشش حسن زاده
تیم بسکتبال مهرام از سد هرمزگانی ها هم گذشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال، تیم‌های مهرام و صنایع پشتیبان هرمزگان به مصاف هم رفتند و مهرامی ها توانستند با درخشش محمد حسن زاده و سعید داورپناه ۷۷ بر ۶۳ صنایع پشتیبان هرمزگان را شکست دهند و به یکه تازی خود در گروه ب سوپرلیگ ادامه دادند.
داورپناه سبد اول را گرفت و مهرام با درخشش کامرانی، حسن‌زاده و رحیمی امتیازات بعدی را گرفت اما مقاومت یزدان‌پناه، دهقان‌زاده و پورکاوه باعث شد کوارتر نخست ۱۵ - ۱۲ به سود مهرام باشد.
شاگردان مصطفی هاشمی در کوارترهای دوم و سوم ابتکار عمل را به‌ دست ‌گرفتند و به ترتیب ۲۳ - ۱۱ و ۲۰ - ۱۵ به برتری رسیدند.
در کوارتر چهارم علی جمشیدی، یزدان‌پناه و عبدالصمد سرودی نمایش خوبی داشتند تا ۲۵ - ۱۹ به برتری برسند ولی این مهرام بود که در مجموع به پیروزی ۷۷ - ۶۳ رسید.
محمد حسن‌زاده با ۲۳ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۳ پاس گل و ۵ توپ‌ربایی دابل دابل کرد و با کارایی ۲۸ امتیاز چهره برتر میدان شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->