نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

هراز آمل-فولاد سپاهان؛ فینال زودرس لیگ برتر والیبال

  • کد خبر: ۸۶۸۷۸
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
هراز آمل-فولاد سپاهان؛ فینال زودرس لیگ برتر والیبال
هفته پنجم مسابقات لیگ برتر والیبال با برگزاری هفت دیدار به میزبانی سیرجان، رفسنجان، گرگان، ارومیه (دودیدار)، مریوان و اصفهان پیگیری خواهد شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال پیکان تهران با پیوستن امیر حسینی و ترمیم آسیب دیدگی یکی، دو بازیکن مانند پوریا یلی در سیرجان به مصاف فولاد ایرانیان می‌رود. این بازی در واقع به نوعی تقابل پیکانی‌های دیروز و امروز محسوب می‌شود. تیم فولاد که برای باشگاه‌های جهان آماده می‌شود، به تدریج در قالب جدید جا می‌افتد.
هورسان رامسر در گرگان با پاس تازه وارد بازی خواهد کرد. دو تیم از نظر قوا به هم دیگر نزدیک هستند. طی چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر برکناری سرمربی هورسان بر سر زبان‌ها افتاده بود، اما اتفاقی نیفتاد.
مس رفسنجان میزبان شهرداری گنبد است. این دو تیم نیز شباهت‌هایی با همدیگر دارند و باید دید که در مصاف یاد شده پیروزی به سراغ کدامین تیم خواهد آمد.
تیم جوان آذرباتری در ارومیه میزبان شهرداری ورامین است. ورامینی که هفته پیش مقابل سپاهان سرسختی بی نظیری را ارائه داده بود. بدون تردید برای آذرباتری این بازی دشوارتر خواهد بود.
در همین روز در ارومیه شهرداری ارومیه باید با سایپا پیکار کند. نارنجی پوشان جوان و پرانگیزه هستند. اما شهرداری چی‌ها با داشتن بازیکنانی باتجربه برای رسیدن به مراتب بالا، خطر نمی‌کنند.
فردا، اما نبرد دو تیم بدون شکست هراز آمل و فولاد مبارکه سپاهان فینال زودهنگام است. سپاهان با کوله بار بازیکنان باتجربه و هراز با جوانانی که فراوان میدان دیده اند، نوید یک بازی سنگین و حساس را می‌دهند. امیدواریم داوری و ناظر این بازی بدون حرف و حدیث به پایان برسد.
یکی دیگر از مسابقات مهم فردا حضور شهداب یزد در مریوان است. شهداب تیم پرقدرتی است که هنوز در داخل میدان قوام نیافته است. این تیم اگر در قطر قدرتی سلیم چپرلی را فکور و پراشت‌ها داشته باشد، چیزی برای ایستادن در جمع مدعیان کم ندارد. این در حالی است که راهیاب ملل با بازیکنانی کم نام و نشان هفته پیش شگفتی آفرید و می‌خواهد سورپرایز فصل باشد. نکته جالب اینکه در هفته پنجم ارومیه در یک روز میزبان دو بازی است، اما در تهران هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود.


برنامه بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر والیبال 

یکشنبه ۱۶ آبان ماه
ساعت ۱۶
راه‌یاب ملل مریوان - شهداب یزد

ساعت ۱۵
آذرباتری ارومیه - شهرداری ورامین

ساعت ۱۶
فولاد سیرجان ایرانیان - پیکان تهران

ساعت ۱۶
پاس گرگان - هورسان رامسر

ساعت ۱۶
مس رفسنجان - شهرداری گنبد

ساعت ۱۷
سپاهان اصفهان - لبنیات هراز آمل

ساعت ۱۸
شهرداری ارومیه - سایپا تهران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->