دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور
سرخط خبرها

ایران خودرو و سایپا: هر هفته فروش فوری خواهیم داشت + ویدئو

  • کد خبر: ۸۷۵۰۰
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۴
  • ۵
ایران خودرو و سایپا: هر هفته فروش فوری خواهیم داشت + ویدئو
مدیرعامل ایران خودرو از افزایش قیمت تا ۱۹ درصدی محصولات این شرکت خبر داد و مدیرعامل سایپا نیز افزایش ۱۶ درصدی قیمت خودروهای این شرکت را اعلام کرد. هر دو خودروساز نیز گفتند: از این پس هر هفته فروش فوری خواهیم داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، فرشاد مقیمی با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری چهارشنبه شب شبکه دو سیما افزود: در محصولات گروه صنعتی ایران خودرو بر اساس فرمول شورای رقابت و تورم بخشی که در آن لحاظ می‌شد و بانک مرکزی درصد تورم بخشی را در گذشته نزدیک را اعلام کردند و بر اساس همان چارچوب وزارت صمت این موارد را به خودرو ساز‌ها اعلام کردند و ما بر همان اساس اقدام کردیم.

مقیمی گفت: در پژو پارس ۱۷/۴ دهم درصد رشد قیمت داشتیم که در این افزایش قیمت هیچگونه سودی لحاظ نشده است.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که تا پایان سال ۱۳۹۹ ثبت نام کردند و سود مشارکت هم ندارند تورم اردیبهشت سال ۹۹ را برایشان لحاظ نکردیم و با قیمت پایین‌تر خودرو را دریافت می‌کنند بعنوان مثال قیمت مصرف کننده پژو پارس برای افرادی که دارای سود مشارکت هستند. ۱۶۴ میلیون تومان می‌باشد و افرادی که فاقد سود مشارکت هستند ۱۴۳ میلیون تومان دعوت نامه صادر شده است.

وی تصریح کرد: خودروی ۲۰۶ هم ۱۸/۱ دهم درصد افزایش به ۱۴۹/۵۰۰۰۰۰ تومان رسیده و برای افرادی که تا پایان سال ۹۹ ثبت نام کردند و سود مشارکت نداشتند این مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان محاسبه می‌شود و طبق دعوت نامه برایشان ارسال می‌شود.

افزایش قیمت در گروه سایپا به طور متوسط ۱۶ درصد است

مدیرعامل گروه سایپا گفت: در گروه سایپا به طور متوسط میزان افزایش قیمت؛ ۱۶ درصد بوده است.
سیدجواد سلیمانی افزود: تیبا ۲ از ۹۲ میلیون تومان به حدود ۱۰۶ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است و بر اساس برنامه ریزی‌ها تا پایان سال برای کلیه تعهدات که پیش فروش شده هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.
این مرحله آخرین افزایش قیمتی بوده که در ارتباط با تعهداتمان تا پایان سال داشتیم.

سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه سایپا و فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو همچنین در گفت و گوی ویژه خبری گفتند: از این پس هر هفته فروش فوری خواهیم داشت.

 
 
 
 
منبع: صدا و سیما
 

 

 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ح
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
0
0
خیلی استاد شدین خدا ازتون نگذره مردمو بدبخت کردین
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
0
0
من پارسال شاهین ثبت نام کردم قراره برج یازده امسال بدن یعنی افزایش قیمت بهش نمیخوره؟ایران خودرو از سودمشارکت حرف زده ولی سایپا اشاره ای نکرده
ن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
0
0
من نمیدونم چرا تورم را خیلی خوب اجرا میکنن ولی وقتی به کارمند میرسه میگن تورم زا است و باید حقوق کارمند و کارگر زیر تورم باشه الان رو هم رفته این دو خودرو ساز در عرض یک سال ۴۰ درصد افزایش داشتند آیا برای کارگر و کارمند هم این هست اون موقع میگن تورم راست.
نصاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
0
0
با سلام
ایا برای اونایی که تا قبله سال۹۹ پیش فروش شده اند وتحویل بهمن مااه ۱۴۰۰ هستندو شامل سود مشارکت هستند این افزایش ۱۶ درصد شاملشون میشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
0
0
الان 2 هفته داره میگذره. چی شد پس؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->