حضور پولادگر در اردوی تیم ملی تکواندو توافق وینگر سابق چلسی با استقلال بادامکی: گل گهر جواب ما را نمی‌دهد ورزشکاران مشمول باید به تیم‌های نظامی بروند داستان ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی
سرخط خبرها

رفسنجان مدعی شد / رحیمیان به سپاهان رحم نکرد

  • کد خبر: ۸۸۱۳۸
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
رفسنجان مدعی شد / رحیمیان به سپاهان رحم نکرد
رفسنجانی در رقابت های لیگ برتر بسکتبال از سد سپاهان گذشتند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال صنعت مس رفسنجان با برتری مقابل سپاهان اصفهان در دیداری معوقه به رتبه سوم جدول رده‌بندی گروه ب صعود کرد. این دیدار که در سالن حکیمیه تهران آغاز شد و با برتری ۶۴ - ۵۵ مس به پایان رسید.
مجید رحیمیان ستاره این دیدار بود. او با زمان ۲۷:۴۶ موفق شد ۱۶ امتیاز، ۹ ریباند و ۴ پاس گل و کارایی ۲۲ چهره برجسته این رقابت شد.
رابرت گیلکریست، اما با ۱۱ امتیاز و ۸؛ ریبانذ کارایی ۲۰ داشت تا در کنار مهدی مرادی نسب که با ۱۲ امتیاز و ۱۱ ریباند دابل دابل کرد و کارایی ۱۹ داشت از بازیکنان تاثیرگذار مس رفسنجان در ثبت پیروزی پنجم این تیم باشند.
در سپاهان نیز عماد سلمانی با ۱۱ امتیاز و ۱۰ ریباند دابل دابل کرد و کارایی ۱۰ داشت. محمدرضا بهرام زاد با ۹ امتیاز، ۳ ریباند و ۳ پاس گل و پیام کیانی با ۱۵ امتیاز و ۴ ریباند هردو کارایی ۱۱ داشتند.
مس رفسنجان با این برد، با ۵ پیروزی و بدون شکست بعد از مهرام و شیمیدرقم در رتبه سوم گروه ب قرار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->