پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

آنفلید بوی قهرمانی گرفت

  • کد خبر: ۸۸۳۹
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵
آنفلید بوی قهرمانی گرفت
همه رکورد‌هایی که شاگردان کلوپ با شکست‌دادن سیتی رقم زدند
برتری ۳ بر ۱ لیورپول در خانه مقابل منچسترسیتی در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر به‌معنای تکرار اقتدار کم‌نظیر آبی‌های شهر منچستر در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ بود. درست مثل آن روز‌های درخشان تیم پپ گواردیولا، لیورپول از ۱۲ بازی اول صاحب ۱۱ برد و ۳۴ امتیاز شده است و به‌این‌ترتیب با رکورد کسب امتیاز پس از گذشت ۱۲ هفته از آغاز لیگ برتر مساوی کرد. این تیم ۳۴ امتیاز کسب کرد که پیش‌از‌این منچسترسیتی در فصول ۲۰۱۲-۲۰۱۱ و ۲۰۱۸-۲۰۱۷ موفق به ثبت چنین رکوردی شده بود. منچسترسیتی در فصل گذشته و چلسی در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ با ۳۲ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارندلک‌لک‌ها سوای این چند رکورد دیگر را هم با پیروزی در این بازی مهم رقم زدند.

پشت‌سر منچستریونایتد
لیورپول در پایان هفته دوازدهم موفق شده است با اختلافی هشت‌امتیازی در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد. فقط منچستریونایتد در فصل ۱۹۹۴-۱۹۹۳ با اختلافی نُه‌امتیازی با تیم دوم در پایان هفته دوازدهم، فاصله امتیازی بیشتری به ثبت رسانده است.

برای سومین‌بار
لیورپول برای سومین‌بار در تاریخش موفق شد در ۱۳ دیدار متوالی خانگی در لیگ به برد دست یابد. آن‌ها پیش‌از‌این از ژانویه تا دسامبر ۱۹۷۲ (۲۱ برد) و از آوریل تا نوامبر ۱۹۸۵ (۱۳ برد) موفق به ثبت چنین‌رکوردی شده بودند. نکته جالب اینکه در این ۱۳ دیدار موفق شده تاتنهام (۲ بار)، آرسنال (۲ بار)، منچستریونایتد، چلسی و منچسترسیتی را شکست دهد!

رؤیای ناتمام کلین‌شیت
لیورپول برای اولین بار از سپتامبر تا اکتبر ۲۰۱۴، در ۹ مسابقه متوالی‌اش در تمامی رقابت‌ها گل دریافت کند و برخلاف فصل گذشته خط دفاعی چندان قدرتمندی ندارد. فارغ از این موضوع، صدرنشین فعلی لیگ برتر انگلیس بیش از همه تیم‌ها در سال ۲۰۱۹ با سر گل زده است. ۲۱ گل این تیم از روی ضربه سر زده شد. نزدیک‌ترین رقبای مردان کلوپ، برنلی، اورتون و منچسترسیتی با ۱۱ گل زده با ضربه سر هستند.

وقتی ۲ گل می‌زنی، هرگز نمی‌بازی!
لیورپول در ۲۳۳ بازی اخیری که در بازی‌های خانگی لیگ برتر انگلیس با ۲ گل از رقیبش پیش افتاده، شکست نخورده و ۲۲۸ برد و ۵ تساوی در این مسابقات به دست آورده است. همچنین آنفیلدی‌ها پس از لسترسیتی در سال ۲۰۱۶، به دومین تیم لیگ برتر بدل شدند که موفق شده است ۲ گل در ۱۵ دقیقه ابتدایی یک مسابقه لیگ برتر وارد دروازه تیم پپ گواردیولا کند.

بدترین گواردیولای سیتی
منچسترسیتی پس از گذشت ۱۲ هفته از لیگ برتر، ۲۵ امتیاز کسب کرده که ضعیف‌ترین آمار در زمان مربیگری گواردیولا به حساب می‌آید. منچسترسیتی، ۲ فصل پیش ۱۴ و فصل قبل فقط ۱۶ امتیاز از دست داده بود؛ اما تا پایان هفته دوازدهم فصل جاری، ۱۱ امتیاز از دست داده است تا بدین‌ترتیب این تیم، بدترین منچسترسیتی دوران گواردیولا باشد.

کلوپ، کابوس پپ
یورگن کلوپ بیشتر از هر مربی دیگری موفق شده است از سد پپ گواردیولا بگذرد. آمار او ۸ برد است. ژوزه مورینیو (۵)، مائوریسیو پوچتینو (۳) و آرسن ونگر (۳) در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. پپ گواردیولا تاکنون ۴ بار در مسابقات خارج از خانه در تمامی رقابت‌ها در استادیوم آنفیلد شکست خورده است؛ بیش از هر ورزشگاه دیگری. لک‌لک‌های آنفیلد قاتل پپ و تیمش در فصول اخیر بوده‌اند.

شکارچیان بیرون محوطه
گل فابینیو، نهمین گل لیورپول از خارج از محوطه جریمه در تمامی مسابقات فصل جاری است. هیچ تیمی به اندازه قرمز‌ها در فصل جاری از پشت محوطه جریمه گل نزده است. وجود بازیکنان شوت‌زنی، چون صلاح، فیرمینیو، فابینیو، واینالدوم و... در ثبت این رکورد بی‌تأثیر نبوده است.

صلاح دست‌نیافتنی
محمد صلاح به رکورد ۳۸ گل خانگی برای لیورپول در لیگ برتر رسید. از زمان پیوستن صلاح به لیورپول در سال ۲۰۱۷، هیچ بازیکنی به اندازه او در مسابقات خانگی لیگ برتر موفق به گل‌زنی نشده است. صلاح در ۴۴ بازی لیگ برتر در آنفیلد با ۳۸ گل و ۱۴ پاس گل، روی ۵۲ گل تأثیر مستقیم داشته است. او با زدن ۴۰ گل در ۵۰ بازی در مسابقات خانگی لیگ برتر انگلیس پس از آلن شیرر و فرناندو تورس (۴۱ بازی)، اندی کول (۴۸ بازی) و همراه رودفن‌نیستلروی و رابی فاولر، کمترین بازی خانگی را برای رسیدن به رکورد ۴۰ گل در لیگ برتر ثبت کرد.

جادوی فابینیو، طلسم آگوئرو
در مسابقاتی که فابینیو از ابتدا در ترکیب لیورپول در لیگ برتر به میدان رفته، این تیم هرگز شکست نخورده است. ۲۶ برد و ۵ تساوی در این دیدار‌ها برای قرمز‌ها حاصل شده است. سرخیو آگوئرو طی ۸ بازی و ۵۳۰ دقیقه حضور در آنفیلد در مسابقات لیگ برتر، ۱۳ شوت زده که ۴ شوت درون چهارچوب بوده، اما هیچ‌کدام تبدیل به گل نشده است. مثلث محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو در فصل جاری لیگ برتر ۱۷ گل به ثمر ر سانده‌اند که بیشتر از آرسنال و منچستریونایتد (هر کدام ۱۶ گل) است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->