زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد| ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو
سرخط خبرها

بلیت فروشی دیدار شهرخودرو و گل گهر سیرجان آغاز شد

  • کد خبر: ۸۸۶۹
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
بلیت فروشی دیدار شهرخودرو و گل گهر سیرجان آغاز شد
بلیت فروشی الکترونیکی دیدار تیم‌های شهر خودرو خراسان و گل گهر سیرجان آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهر خودرو و گل گهر سیرجان قرار است در دیداری حساس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر در ۲۴ آبان ساعت ۱۵ و ۴۵ در مشهد به مصاف هم بروند.
دیدار دو تیم شهر خودرو مشهد و گل گهرسیرجان از هفته هشتم لیگ برتر به دلیل میزبانی و پذیرایی ورزشگاه امام رضا (ع)، از زائران پیاده امام رضا (ع) در هفته پایانی ماه صفر و استفاده این عاشقان ولایت از این مجموعه، به جای روز جمعه ۳ آبان به روز جمعه ۲۴آبان ۹۸ ساعت ۱۵:۴۵در ورزشگاه امام رضا (ع) موکول شد.
بر این اساس هواداران گرامی و پرشور خراسانی می‌توانند به منظور حمایت از تیم محبوبشان از سه طریق بلیت خریداری نمایند.
تماشاگرانی که می‌خواهند این بازی را تماشا کنند برای تهیه بلیت می‌توانند از سه طریق اقدام کنند، بر این اساس علاقه مندان می‌توانند با ورود به سایت، fc.shahrkhodro.com بلیت بازی را تهیه کنند و یا از طریق کد دستوری*۶۶۵۵*۸۰۸۰# از طریق تلفن همراه و با در دست داشتن رمز دوم کارت بانکی را دریافت کنند.
تماشاگران نیز می‌توانند با استفاده ازاپلیکیشن هوشمند کانون هواداران شهر خودرو نیز این بلیت را تهیه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->