ظریف حمله موشکی اسرائیل به خاک ایران را «آتش‌بازی » خواند ماجرای حادثه امنیتی در بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس چه بود؟ وزارت خارجه وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد در سفارت ایران در فرانسه چه می‌گذرد؟! (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزرای خارجه گروه ۷ خواستار همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی شدند دوباره غیرت ملت، دوباره شور قیام | راهپیمایی نمازگزاران مشهدی در حمایت از عملیات «وعده صادق» برگزار شد + فیلم سازمان ملل: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد راهپیمایی مردم ایران در حمایت از عملیات «وعده صادق» آیت‌الله علم‌الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است | سه خطای محاسباتی در سنجش توفیق عملیات «وعده صادق» رئیسی: عملیات «وعده صادق» نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به رفح فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان واکنش نشان داد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) عضو دفتر رهبر انقلاب: برخی مسئولان بدلیل کار‌های بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه طعنه وزیر امنیت داخلی اسرائیل به گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان نتانیاهو دست به دامن انگلیس و آلمان شد واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان| تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز رای گیری برای بزرگ‌ترین انتخابات جهان در هند روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیک در نیویورک آژانس اتمی: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است
سرخط خبرها

کشتی های تفریحی لوکس پوتین را بشناسید + عکس

  • کد خبر: ۸۸۷۹۲
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲
کشتی های تفریحی لوکس پوتین را بشناسید + عکس
ولادیمیر پوتین یکی از چهره‌های مطرح سیاسی دنیای امروز است که به واسطه فعالیت‌های سیاسی خود پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی و ثروت بی‌کران خود شناخته می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، ناوگان قایق‌های تفریحی او یکی از بخش‌های مهم ثروت وی را تشکیل می‌دهد که ارزش آن‌ها به ۱۶۰ میلیون دلار بالغ می‌شود. همچنین تخمین زده می‌شود که پوتین ۴۰ مدل هواپیما مختلف را در تملک دارد.

کشتی های تفریحی لوکس پوتین را بشناسید + عکس

تعداد کمی از چهره‌های عمومی در عرصه سیاسی به اندازه پوتین به خاطر نمایش ثروت‌های مجلل بدنام هستند، از جمله صد‌ها اتومبیل، ده‌ها هلیکوپتر و هواپیما، مجموعه ساعت‌های یک میلیون دلاری، و آثار هنری به ارزش میلیارد‌ها دلار.

کشتی های تفریحی لوکس پوتین را بشناسید + عکس

کشتی تفریحی برازنده

رسانه Yachts International گزارش می‌دهد که کشتی تفریحی گریسفول یا برازنده، یک کشتی تفریحی مجلل متعلق به ولادیمیر پوتین است که از یک سوئیت دوبلکس، یک بالکن تاشو، دو سوئیت VIP و سه کابین مهمان تشکیل شده است. این کشتی ظرفیت پذیرش ۱۲ مهمان به علاوه دو خدمه را برعهده دارد. این کشتی تفریحی تواند حداکثر سرعت ۱۸ گره دریایی (۲۰.۷ مایل در ساعت / ۳۳ کیلومتر در ساعت) داشته باشد.

کشتی های تفریحی لوکس پوتین را بشناسید + عکس

کشتی تفریحی مرغ دریایی

کشتی تفریحی مرغ دریایی که به روسی چایکا خوانده می‌شود، یکی دیگر از کشتی‌های تفریحی ولادیمیر پوتین است. این کشتی تفریحی در سال ۲۰۱۱ به طور رسمی برای اداره ریاست جمهوری روسیه به منظور میزبانی از جلسات رسمی مختلف با دیگر شخصیت‌های سیاسی خریداری شد. این کشتی ۵۴ متر طول دارد و توسط کارخانه کشتی سازی Turquoise Yachts ساخته شده است که در ترکیه قرار دارد.

کشتی های تفریحی لوکس پوتین را بشناسید + عکس

طراحی بیرونی کشتی مرغ دریایی توسط پائولو کالیاری و طراحی داخلی آن توسط ژان گای ورجس انجام شده است و در نتیجه از حداقل فضا، بیشترین استفاده به عمل آمده است. رئیس‌جمهور روسیه و مهمانان به همان اندازه مشهورش می‌توانند در اتاق غذاخوری رسمی مرغ دریایی، با در‌های شیشه‌ای و نورگیر چشمگیر از گفتگو لذت ببرند. همچنین گزینه‌های زیادی برای استراحت غیررسمی وجود دارد، از جمله جکوزی شش نفره، باربیکیو، بار، به‌علاوه استخر آبگرم با دیوار آبشار شیشه‌ای زیبا.

کشتی های تفریحی لوکس پوتین را بشناسید + عکس

کشتی تفریحی المپیا

المپیا در مقایسه با دو کشتی قبلی، اسرارآمیزتر است و اطلاعات اندکی از آن در رسانه‌ها وجود دارد. المپیا یک کشتی ۱۸۷ فوتی (۵۷ متری) است که توسط کارخانه کشتی سازی مشهور هلندی Feadship در سال ۲۰۰۲ ساخته شد؛ و طراحی داخلی آن توسط مارک همپتون انجام شده است. این قایق تفریحی ظرفیت کافی برای ده سرنشین را ارائه می‌دهد و علاوه بر سوئیت، دارای جکوزی نیز هست.

کشتی های تفریحی لوکس پوتین را بشناسید + عکس

طبق گزارش‌ها، ولادیمیر پوتین یک قایق تفریحی کوچک دیگر به نام پترل نیز دارد که به اندازه سه قایق دیگر مجلل است. همچنین احتمال می‌رود که دارایی‌های پوتین بیش از این مقدار باشند و وی بخشی از دارایی‌های خود را پنهان کرده باشد.

کشتی های تفریحی لوکس پوتین را بشناسید + عکس

کشتی های تفریحی لوکس پوتین را بشناسید + عکس

منبع: خودروکار

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->