سفر بی‌سروصدای مربی مشهور به ایران بلوف ازبک‌ها، فیفا پرسپولیس را محروم و جریمه نمی‌کند قایدی _ استقلال در هاله‌ای از ابهام! مهاجم تیم ملی ایران در راه لیگ روسیه دلخوری باشگاه پرسپولیس از عبدالکریم حسن از ناکامی هوادار متمول پرسپولیس تا منتفی شدن جذب لیموچی گاریدو منتفی شد| پرسپولیس به دنبال سرمربی جدید! پرسپولیس علیپور را نمی‌خواهد تاریخ و ساعت بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | دینامیت‌ها اولین سد مانشافت تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو
سرخط خبرها

روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | شهید محمدرضا سنجاقی

  • کد خبر: ۸۸۸۵۷
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
  • ۱
روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | شهید محمدرضا سنجاقی
محمدرضا به ورزش فوتبال و ژیمناستیک علاقه داشت. در رقابت‌های ژیمناستیک شرکت کرد و توانست مقام اول را از آنِ خود کند. با هم محلی‌ها فوتبال بازی می‌کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدرضا به ورزش فوتبال و ژیمناستیک علاقه داشت. در رقابت‌های ژیمناستیک شرکت کرد و توانست مقام اول را از آنِ خود کند. با هم محلی‌ها فوتبال بازی می‌کردند و محمدرضا از آن دست ورزشکارانی بود که اخلاق را سر خط کار ورزشی اش می‌دانست و قبل از هر چیز آن را مدنظر داشت.

محمدرضا سنجاقی در سال ۱۳۵۲ دیده به جهان گشود. بعد از دوره دبستان، دور از چشم دیگران نوحه خوانی می‌کرد و به ائمه (ع) علاقه بسیاری داشت. همیشه لبخند ملایمی به لب داشت. مهربان بود و به همه احترام می‌گذاشت و برای همین نزد همه محبوب بود. شیفته سرگرمی‌های آموزنده بود. به تئاتر و بازیگری علاقه داشت و موفق به دریافت لوح تقدیر در نمایشنامه «لحظه آخر» شد.

با وجود اینکه هشتمین فرزند خانواده بود، بسیار مورد توجه بود؛ زیرا با رفتار و کردار دوست داشتنی اش همه را جذب خود می‌کرد. در زمان شهادت، شانزده ساله بود. با وجود سن کمی که داشت، داوطلبانه و با اشتیاق به جبهه رفت و سرانجام در رمضان ۱۳۶۷ روح پاکش به لقاءا... پیوست. در فرازی از وصیت نامه این شهید آمده است: هر بار از ظلمت و سیاهی روزگار دلتنگ می‌شوم، به قلم پناه می‌آورم. اکنون نیز به قلم اتکا جسته ام تا درباره قلم بنویسم. نزدیک به ۸ سال است که از قلممان به جای جوهر، خون می‌چکد و اسلحه قلبمان کوبنده ستمکاران است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی سنجاقی برادر شهید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
0
0
درخواست شماره پشتیبان شهید را دارم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->